beautylifebyhana: Hydratační micelární voda od Yves Rocher

neděle 25. listopadu 2018

Hydratační micelární voda od Yves Rocher

Na odličování jsem si v poslední době oblíbila zejména různé čistící gely, pěny či krémy na mokré odličování. Přesto jsem ale ze své každodenní rutiny neodstranila micelární vodu. Používám ji ráno na osvěžení obličeje a večer na dočištění pleti. Kdo mě sledujete déle, tak víte, že ráda zkouším různé micelární vody a obecně mi vyhovují micelární vody od Yves Rocher. V dnešní recenzi Vám představím micelární vodu z řady Hydra Végétal


Hydratační micelární voda je určena pro normální a smíšenou pleť. Obsahuje mízu z bio modré agáve a z javoru. Vzhledem k tomu, že se odličuji zejména mokrým způsobem, neočekávám od micelárky perfektní odlíčení pleti, natož očního make-upu. Na oči používám dvoufázový odličovač, který snadno odlíčí oční make-up. Přesto si micelární voda s make-upem poradí skvěle. 

Balení je obří, obsahuje 390 ml micelární vody, a má pumpičkový dávkovač. S ním se vždy chvíli sžívám, jelikož není zcela praktický a zpočátku mi micelární voda cáká všude kolem. Výhodou pumpičky je, že sahá až na samé dno produktu, takže ji vypotřebujete do poslední kapky. Micelárka je k pleti velmi šetrná, jemná a není problém s ní očistit i oční okolí. Nikterak mou pleť nedráždí, ani neštípe v očích. Oceňuji i jemnou svěží parfemaci, která Vás hlavně po ránu krásně osvěží a nastartuje do nového dne. ;-) Po použití mám pocit čisté a lehounce hydratované pleti



Celkově hodnotím micelární vodu Hydra Végétal kladně a mohu Vám ji doporučit. Perfektně odličuje a zanechává pocit krásně čisté a hydratované pleti. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte micelární vody? Jaká je Vaše  nejoblíbenější? 

5 komentářů:

  1. Také používám hlavně čistící gely, ale micelárky u mě též mají své místo. Od YR mi naopak ale vůbec nesedí, oči se mi s nimi odličují hrozně.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ji používám a též jsem s ní spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem nezkoušela, ale vypadá dobře :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře :) ale já se snažím micelární věci používat na pleť málo.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.