beautylifebyhana: Ziaja petrželkový oční krém

sobota 17. listopadu 2018

Ziaja petrželkový oční krém

Oční krém, je jeden z produktů, který, přiznám se, nepoužívám zcela pravidelně. Mám období, kdy oční krém používám a naopak kdy ho nepoužívám vůbec. Oční krémy tedy nemám úplně moc prozkoušené, ale pravidelně se vracím k očním krémům od Ziaja. Petrželkový oční krém, který je učen proti vráskám, už mám podruhé. Proč jsem se k němu znovu vrátila?  


Krém je určen na oční okolí a víčka a měl by předcházet tvorbě vrásek. Krém má lehkou konzistenci, není extra mastný, ale na druhou stranu je výživný. Do očního okolí se rychle se vstřebává. Je bez parfemace, což u očních krémů vyžaduji, protože pak je velká pravděpodobnost, že mi nebude dráždit oči. Oči nedráždil. Oční okolí bylo po použití hydratované a trochu rozjasněné. Očních vrásek Vás samozřejmě nezbaví, jen jsou na hydratované pleti méně viditelné. Krém používám hlavně večer, ráno jen občas. 



Krému nemám v podstatě co vytknout, oční okolí hezky hydratuje a nedráždí oči. Navíc cena je velmi příznivá, krém stojí 90 Kč a seženete ho v obchůdkách Ziaja nebo třeba na jejich eshopu. Pokud sháníte příjemný oční krém, který je za přijatelnou cenu, tak se po něm mrkněte. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte oční krémy? Jaký je Váš oblíbený? 

3 komentáře:

  1. O něm jsem už slyšela chválu, tak se asi po něm podívám. Zatím používám od Astrid a nemůžu si stěžovat.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Oční krémy jdou mimo mě. Žádný výhradně na oční okolí nepoužívám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.