beautylifebyhana: Masky Love Nature od Oriflame

neděle 11. listopadu 2018

Masky Love Nature od Oriflame

Z Oriflame si kosmetiku objednávám jen velmi výjimečně, když jsem ale v katalogu objevila masky Love Nature za 19 Kč, objednala jsem si rovnou dvě varianty. K dostání jsou běžně za čtyřicet korun a jsou dostupné ve třech variantách, okurková pro smíšenou pleť, s ovsem pro suchou pleť a čistící jílová vhodná pro mastnou pleť. Jak jsem s maskami spokojená? 


Jedná se o klasické (ne plátýnkové) masky v malých sáčcích o obsahu 10 ml. Jedno balení mi vydrželo na dvě použití.


Nejdříve jsem otestovala krémovou pleťovou masku s ovsem. Tato maska je určena pro suchou pleť a měla by pleť vyživovat a zklidňovat. Konzistence je opravdu krémová a hutnější, takže Vám po nanesení na obličej maska nikam nestéká. Má příjemnou, jemnou a nevtíravou parfemaci. Na pleti je maska velmi příjemná, po doporučených deseti minutách nezasychá a lehce se do obličeje vsákne. Maska lze jednoduše opláchnout. Po masce je pleť krásně hebká a vyživená. Měla jsem pocit, že tato maska dodala pleti potřebnou hydrataci. 


Druhou testovanou variantou byla gelová pleťová maska s okurkou. Tahle maska by byla skvělá hlavně v horkém létě, protože má chladivý efekt. Je určena pro smíšenou pleť. Konzistence je gelová, je to hustší gel, takže se opět nemusíte obávat, že by maska stékala. Maska po nanesení obličej opravdu zchladí. Během doby, co jsem ji měla na obličeji, jsem pociťovala mírné jakoby lechtání, nebylo to ale nic, co by se nedalo vydržet. Maska se mi smývala z pleti trochu hůře. Pleť byla hebká, jemná a osvěžená

Kdybych si měla vybrat pouze jednu z nich, zvolila bych ovesnou pro suchou pleť. Vyhovovala mi více a i výsledný efekt byl lepší. 

Zkoušely jste masky od Oriflame? 

5 komentářů:

  1. Já měla tu okurkovou a byla docela fajn, ale nic, co bych si potřebovala koupit znovu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ji vychytala za takovou cenu, ale mám tu třetí co byla a ty ji tu nemáš. :) Zatím čeká ještě v zásobě na vyzkoušení.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U té třetí jsem měla pocit, že mi nebude vyhovovat.

      Vymazat
  3. Tak nízkou cenu jsem za ty masky fakt nečekala. Až si budu opět prohlížet katalog Oriflame, tak se po maskách musím podívat :-) láká mě nějakou zkusit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na ně narazíš zase za tak skvělou cenu. ;-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.