beautylifebyhana: Yves Rocher: koncentrované sprchové gely

středa 31. října 2018

Yves Rocher: koncentrované sprchové gely

Už je to nějakou dobu, co jsou na trhu koncentrované sprchové gely od značky Yves Rocher, nedávno se k nim přidal i koncentrovaný sprchový šampon. Myšlenka menšího balení, které vydrží stejně dlouho jako to velké se mi líbila, a tak jsem vyzkoušela rovnou všechny parfemace. Jak se mi tyto gely osvědčily a vydrží opravdu dlouho? 


Sprchové gely jsou v pěkném kompaktním obalu s klasickým otvíráním. Lahvička je recyklovatelná a za nákup tohoto gelu vysadí Yves Rocher jeden strom, což se mi líbí. Gel má objem 100 ml a měl by vydržet stejně dlouho jako velké 400 ml balení. Na jedno umytí by měla stačit jedna kapka. Gel je biologicky snadno odbouratelný a obsahuje složky rostlinného původu. V nabídce jsou tři parfemace, a to bourbonská vanilka, oliva a mango s koriandrem




Gel je hustější konzistence a na jedno umytí je potřeba menší množství než klasického gelu. Gel se navíc dávkuje přes membránu ve víčku, která pomáhá regulovat množství používaného produktu. Doporučovaná jedna kapka mi nestačí, jsou potřeba spíše kapky dvě. I přesto gel vydrží poměrně dlouho, řekla bych že zhruba tak jako 300 ml balení. Malé balení je praktické i na cesty. Z parfemací jsem si nejvíce oblíbila mango a koriandr, která je sladká a svěží. Tuhle parfemaci jsem si zamilovala v létě. Velmi příjemná, hlavně teď v chladnějším období, je i bourbonská vanilka, která je sladká a těžší. Voní naprosto identicky jako vanilka, žádná chemická parfemace. Nejméně mě zaujala olivová verze, která je spíše pánská. S gely mám jediný problém, a to je co se týče pěnivosti. Gely jsou hodně husté a tvoří hutnou pěnu, která na pokožce ulpívá a těžko se smývá. Pokožka musí být hodně navlhčená, aby gel vytvořil jemnější pěnu. 




Velmi oceňuji nápad na sprchové gely šetrnější k přírodě, nicméně mi moc nevyhovuje aplikace. Gel se na pokožce při sprchování příliš drží a netvoří jemnou pěnu. Znovu bych po nich z tohoto důvodu nesáhla. 

Zkoušeli jste koncentrované sprchové gely? 

4 komentáře:

  1. Mám doma mangový, ale zatím čeká na vyzkoušení, tak jsem zvědavá. Obecně mám ale sprcháče YR ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám obyčejné sprchové gely od YR také ráda. Třeba Ti bude koncentrovaný vyhovovat víc než mě, každopádně parfemace manga je nejlepší. ;-)

      Vymazat
  2. Vůbec to nezní špatně a při další objednávce na vůni manga mrknu :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Od Yves Rocher jsem dlouho neměla žádný sprchový gel, musím to napravit, protože mi vyhovují a mám ráda jejich vůně.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.