beautylifebyhana: Spotřebováno prosinec 2017

pondělí 1. ledna 2018

Spotřebováno prosinec 2017

Hezký první den roku 2018!

Dnes máme první den letošního roku a zároveň si ukážeme poslední spotřebovance roku loňského. V prosinci jsem byla hodně zaneprázdněná a byla hodně dní mimo domov, což se projevilo i na spotřebovávání produktů. Máme tu tak jedno z nejslabších spotřebován roku 2017. Na tuto rubriku se můžete těšit i v tomto roce, protože je mezi Vámi oblíbená a i já mám ráda přehled nad tím, jakou kosmetiku jsem za daný měsíc spotřebovala. 


Indulona měsíčkový krém (recenze)
Tento krém jsem používala moc ráda. Má příjemnou parfemaci a snadno se roztírá a vstřebává. Používala jsem ho zejména na ruce a nohy, ale dá se použít na celé tělo. Pokožku dobře hydratoval. Jen mi vadí parabeny ve složení, a to je důvod, proč bych ho znovu mít nemusela. 

Avon Femme Icon (recenze
Tohle je jedna z mých oblíbených vůní od Avonu. Krásná ženská vůně, která bude slušet každé ženě. Vůně je silná, sladší květinová. Vydrží vonět téměř celý den. 

Jelenní lůj 
Klasický jelenní lůj, který neurazí, ale ani nenadchne. Používám raději jiné balzámy na rty. 

Venus peeling na obličej (vzorek)
Použila jsem ho celkem asi pětkrát, ale musím říct, že mě opravdu zaujal. Líbila se mi jeho parfemace a hrubost. Není přehnaně hrubý, ale ani příliš jemný, prostě tak akorát. Až nebudu mít doma žádný peeling, poohlédnu se po tomto. 

Weleda sprchový krém granátové jablko 
Sprchové krémy od Weledy patří k mým oblíbeným. Nejinak tomu bylo u této granátové verze. Sprchový krém krásně voní a navíc nevysušuje. Je sice dražší, ale za mě se vyplatí. Pokud jste zatím nezkoušeli, tak to honem napravte. Skvělý je v kombinaci s olejem ve stejné parfemaci. Brzy na oba produkty čekejte plnohodnotnou recenzi. 

Nivea šampon pro zvětšení objemu 
Průměrný šampon, který mě ničím nezaujal. Ke konci jsem ho začala používat na čištění štětců. Vlasy dobře umyl, ale nic víc. Nevšimla jsem si zvětšení objemu, ani neprodloužil dobu mezi dvěma umytími.  


Jak jste na tom se spotřebováváním kosmetiky v prosinci byli vy?

4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.