beautylifebyhana: Weleda péče s granátovým jablkem

úterý 16. ledna 2018

Weleda péče s granátovým jablkem

Kdo mě sledujete delší dobu, tak moc dobře víte, že Weleda patří k mým oblíbeným značkám přírodní kosmetiky. Weleda je čistě přírodní kosmetika, ve složení tedy nenajdete žádné přidané chemické látky, ale jen přírodní suroviny. Výrobky mají certifikát NaTrue, který garantuje, že značka splňuje nejpřísnější kritéria daná pro přírodní kosmetiku. Vše co jsem od nich zatím vyzkoušela mi naprosto vyhovovalo. V dnešní recenzi se podíváme na řadu s granátovým jablkem, konkrétně na regenerační olej a sprchový krém. Zařadily se i tyto výrobky mezi mé oblíbené? 



Řada s granátovým jablkem je regenerační, vhodná pro zralou pokožku a obsahuje řadu výrobků, jako např. krém na ruce, tělový olej, pleťový krém apod. Nejprve se podíváme na sprchový krém, kterých už jsem od této značky měla několik a vždy byla radost se s nimi sprchovat. Sprchový krém má opravdu krémovou konzistenci. Na celé tělo stačí použít malé množství, krém nikde nestéká a dobře pokožku umyje. Parfemace je hodně specifická, mísí se v ní santalové dřevo a davana s granátovým jablkem a já ji mám spojenou s podzimem/zimou. Působí na mě totiž hřejivým dojmem. Je sladší a těžší. Sprchový krém pokožku nevysušuje a po umytí nemám potřebu se ihned namazat. Krém bych doporučila i velmi citlivé a suché pokožce. 



Regenerační olej obsahuje olej z granátového jablka, který napomáhá předcházet stárnutí pokožky, jelikož neutralizuje škodlivý efekt volných radikálů způsobujících stárnutí buněk. Olejíček je ukryt v krásné a praktické skleněné lahvičce s dobrý dávkovačem. Používám ho po sprchování (ne ale po každém). Bála jsem se, že olej bude strašně mastný a nebude možné se pak ani obléknout do pyžama, ale používání oleje mě kupodivu začalo bavit. Jde o olej, takže nečekejte, že nebude mastný, ale není nikterak hutný, snadno se roztírá a dobře se do pokožky vpíjí. Pokožka je po použití krásně hebká, ale zároveň ne příliš dlouho mastná, což kvituji. Olejíček můžete použít také jako přísadu do koupele. 



Oba produkty mohu s klidným srdcem doporučit. Pokud hledáte přírodní péči a chcete své pokožce v zimě dopřát zaslouženou hydrataci, zkuste granátovou řadu od Weledy. I já jakožto absolutní nemazač svého těla jsem tělovému oleji podlehla. 


Co od Weledy jste zkoušeli vy? Používáte tělové olejíčky? 

4 komentáře:

  1. Taky jsem tuto řadu vyzkoušela a já byla velmi spokojená. Olej ještě mám a používám ho hlavně v zimě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oleje mám moc ráda, ale od této značky jsem ještě nic neměla. Asi bych to měla napravit, nejvíce mě láká mandlová řada. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.