beautylifebyhana: Nákupy a novinky listopad 2017

pátek 8. prosince 2017

Nákupy a novinky listopad 2017

Píše se osmého prosince a já teprve píšu nákupy a novinky za listopad. Prosinec je pro mě trochu hektický a nestíhám vše tak, jak bych chtěla. Ušetřila jsem však chvilku času a sepsala Vám článek o novinkách, které se u mě objevily během listopadu. Nashromáždila jsem toho pořádnou hromadu a zase se mi začínají převažovat váhy spotřebováno vs. novinky. 


Sea of Spa bahenní maska (recenze)
Společně s bahnem z Mrtvého moře jsem pro Blogerky.cz testovala i tuto bahenní masku na obličej. Maska mi vyhovuje, je příjemná na obličeji a pleť je po použití hebká a vyživená. Doporučuji se po ní podívat. Používání bahna na tělo i obličej mě začalo bavit. 

Yves Rocher sprchový gel mandarinka a cedr 
Sprchový gel jsem dostala jako dárek k nákupu a zatím jsem ho nezkoušela. Sprchové gely od YR jsou ale fajn a tenhle moc hezky voní. 

Yves Rocher malinový ocet 
Tak tohle voní naprosto identicky jako maliny. Ocet jsem použila zatím párkrát, takže nemůžu říct, jaké bude mít výsledky. Podělím se o ně s Vámi v některé z dalších recenzí.

Avon Femme tělový sprej
Parfémovaný tělový sprej v mojí oblíbené vůni. Pořídila jsem ho v sadě s sprchovým gelem a tělovým mlékem. 

Schauma Silver šampon 
Skvělý šampon pro blondýnky a odbarvené blondýnky. Skvěle stáhne nažloutlý tón z vlasů. Jen bacha na modré uši a sprchový kout. :D

Naturalium sprchový gel kokos
Zatím čeká na vyzkoušení, ale voní božsky.

Oriflame pleťové masky 
Četla jsem na ně kladné recenze, takž jsem na ně zvědavá. 

Yves Rocher měsíčkový krém 
Hutnější krém, který mi teď v chladnějším počasí vyhovuje. Používám ho zejména na noc. Je to novinka, takže pokud máte rádi krémy od YR, koukněte se po něm. 

Sefiros mýdlo na štětce
Mýdlo mě hodně zaujalo a je super. Stačí trochu přejet mokrým štětcem a vytvoří krásnou pěnu a štětec snadno vyčistí. Navíc jemně citronově voní. Seženete mimo jiné v DM drogeriích. 

Avon čistící tonikum s růžovou vodou
Moje druhé balení tohoto tonika. Tonikum mi vyhovuje, voní po růžích, neobsahuje alkohol, nevysušuje a pleť dobře dočistí. 

Avon tělový sprej brusinky a skořice 
Moc hezká zimní, vánoční parfemace. Mám tyto spreje ráda na osvěžení během dne nebo i na provonění místnosti.  

A ještě jedna novinka se u mě v listopadu objevila, a to adventní kalendář od YR. Rozbalování okénko po okénku můžete sledovat na mém Instagramu.

A to je vše. Tak zase v lednu u prosincových novinek. :-)

Co hezkého jste si pořídili vy?

7 komentářů:

  1. Ktora znacka katalogovej kozmetiky je podla Teba lepsia - Avon ci Oriflame? Ja som ich pouzivala pocas studentskych cias, no teraz uz vyberam v inych kategoriach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Více mám prozkoušenou kosmetiku Avon. Třeba v parfémech mi přijde kvalitnější Oriflame.

      Vymazat
  2. Už delší dobu pokukuji po tom malinovém octu, tak mě velmi zajímá, co na něj řekneš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Musím udělat objednávku u Yves Rocher! :) Naturalium mě hodně láká vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja počas tohto mesiaca tiež moc nestíham a nákupy s novinkami som ešte ani nestihla za predošlý mesiac vydať... Malinový ocot od YR mám tiež, no ešte som ho nepoužila. Sprchové gély od Naturalium by som rada vyskúšala, no vzhľadom k mojim obrovským zásobám stále odolávam :D
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.