beautylifebyhana: Dvoufázový odličovač od Bione

středa 24. ledna 2018

Dvoufázový odličovač od Bione

V dnešní recenzi se podíváme pod víčko dvoufázovému odličovači s aloe vera a panthenolem od české značky Bione. Ukážeme si, že i výrobky, které nezruinují Vaší peněženku mohou být skvělé. Dvoufázové odličovače u mě zcela nahradily jednosložkové a na odlíčení očí už nepoužívám nic jiného. Nebyla bych to ale já, kdybych stále nezkoušela nové a nové produkty. 


Se značkou Bione zatím moc zkušeností nemám. Měla jsem od nich kdysi dávno pleťový krém  a intimní gel. Kvituji, že produkty neobsahují parabeny a jsou české. Teď už ale k samotnému odličovači. Odličovač je dvoufázový, tedy obsahuje olejovou a vodovou složku. Po protřepání vydrží obě složky promíchané. Obě složky ubývají rovnoměrně, takže až do poslední kapky máte opravdu dvoufázový odličovač. Oční make-up odličovač snadno rozpustí a oči bez štípání či pálení odlíčí. Oční okolí po použití nemám umaštěné, ani mi nezpůsobuje mlhu před očima, v případě, že se mi dostane do očí. Přípravek je hydratační, takže potlačuje tvorbu vrásek v očním okolí.  



Pokud dvoufázový odličovač budete používat jen na oči, tak jak to dělám já, tak Vám nezvykle velké balení (255 ml) vydrží opravdu dlouho. Z odličovače se pak stane jeden z nejlevnějších odličovačů, které znám. 


Za sebe můžu tento odličovač jedině doporučit. Nenašla jsem na něm jedinou chybičku. Navíc je opravdu za směšnou cenu (cca 80 Kč). Pokud na něj narazíte, neváhejte a vyzkoušejte ho. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušely jste něco od Bione? Jak jste byly spokojené? 

4 komentáře:

  1. Hodně lákavý, já mám teď od Astrid dvoufázový a ten je super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ze stejné řady jsem zkoušela ple´tové mléko a tonikum a též naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.