beautylifebyhana: Nákupy a novinky prosinec

sobota 6. ledna 2018

Nákupy a novinky prosinec

Poslední rekapitulace novinek za rok 2017 je tu. Prosinec se nesl zejména ve znamení adventního kalendáře od Yves Rocher. Dostala jsem také pár dárečků a udělala drobné nákupy. Podívejte se, co u mě za prosinec přibylo. 


Od začátku prosince jste společně se mnou mohli na Instagramu rozbalovat adventní kalendář Yves Rocher, který jsem dostala od přítele. Bližší informace k jednotlivým produktům najdete na mém IG. Kalendář byl krásně zpracovaný a produkty určitě využiji. Pokud budou mít kalendář i příští rok, ráda si ho koupím. Tohle se totiž YR opravdu povedlo a za mě mají velký palec nahoru. 

Během prosince jsem udělala objednávku na Lekarna.cz, kde jsem si koupila intimní gely Lactacyd a k nákupu dostala mandlový sprchový krém Weleda

V Rossmannu jsem ve výprodeji ukořistila balíček Dermacol hrozny a limetka, který obsahuje sprchový gel, pěnu do koupele a tekuté mýdlo. 

Navštívila jsem prodejnu Dermacol, kde jsem si vzala můj oblíbený odlakovač na nehty a na zkoušku vzala řasenku Ultratech Mascara

K Vánocům jsem dostala i pár kousků kosmetiky, jmenovitě balzám na rty Yves Rocher v limitované zimní edici, krém na ruce o EOS, mýdlo od Oriflame, dárkový balíček Garnier Fructis, obsahující šampon a kondicionér, pěnu do koupele Red Berries od Avonu, která nádherně voní po lesním ovoci.

Co Vám v prosinci nadělil Ježíšek, popř. čím jste si udělali radost vy?  

6 komentářů:

  1. Adventní kalendář od YR jsem taky měla a byla velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Adventní kalendář musím říct, že se opravdu jim povedl, škoda že jsem si ho nepořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeej to je zlate o tom kalendari som ani nevedela:))ňuňuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalendář byl nádherný, nejhezčí, co jsem kdy měla. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.