beautylifebyhana: Spotřebováno leden 2018

úterý 6. února 2018

Spotřebováno leden 2018

Stejně tak jako v loňském roce i letos budu pravidelně přidávat články se spotřebovanými produkty. Je to pro mě motivační a letos bychom se, pokud vše vyjde podle plánu, mohli stěhovat, takže bych se ráda zbavila, co nejvíce kosmetiky, abych se do nového bydlení netáhla s tunou kosmetiky. Zároveň si dávat stopku na straně nákupů, takže tam pravidelné články nečekejte. 


Fa Paradise Moments deodorant 
Tento deodorant byl moc fajn. Měl krásnou sladkou květinově ovocnou parfemaci. Pocení samozřejmě nezabrání, ale to jsem od něj ani nečekala. Používám ho na doma nebo pro podporu tuhého deodorantu.

Batiste naughty suchý šampon (recenze)
Stejně jako všechny suché šampony od Batiste, byl i tento fajn. Kupuji si je stále dokola. Teď testuji šampon od Aussie, tak se těšte na srovnání.

Nivea tělové mléko do sprchy 
Tělová mléka do sprchy jsem si nějak neoblíbila. Leželo mi tady dlouho a nebavilo mě ho používat. Pokožce to nic moc nedalo. Za mě znovu určitě ne. 

Balea Sweet Cake sprchová pěna (recenze)
Pěna mě naopak bavila moc. Určitě je to prima zpestření běžného sprchování. Parfemace byla příjemná jahodová se sušenkovým podtónem. Určitě ráda vyzkouším i jinou parfemaci. Balení dlouho vydrží a stojí pár korun.

Avon Pur Blanca deodorant  
Další věc, kterou doporučit nemůžu je kuličkový deodorant od Avonu Pur Blanca. Kuličky moc nemusím, ale řekla jsem si, že je po dlouhé době zase vyzkouším a bohužel mě nepřesvědčila. Parfemace se mi nelíbila, navíc musíte dlouho čekat, než deodorant v podpaží zaschne a účinky nejsou nic moc. Nedoporučuji. 

Chilly gel 
Tento mě moc nezaujal svou parfemací. Jinak byl ale stejně jako ostatní příjemný na užívání, výborná je pumpička, nikterak nedráždil a dělal to co měl. V této verzi bych si ho ale znovu nevybrala. 

Chilly ubrousky 
U intimní hygieny ještě zůstaneme. Mám tu vypotřebované intimní ubrousky, které jsou fajn na cesty, nebo např. do míst, kde nemáte možnost se vysprchovat. Ubrousky jsou jemné, příjemné na používání. Balení by mohlo být lepší, po delší době od otevření vysychají.  

Indulona rakytníkový krém (recenze)
Hutný krém, který se do pokožky dlouho vstřebává a zanechával ji ulepenou, ale na nohy nebo na noc byl fajn. Pomůže suché pokožce. Vadí mi ale, že ve složení se vyskytují parabeny. 

Alverde eye catcher řasenka 
Řasenka privátní přírodní kosmetiky z DM nebyla zase tak špatná, jak jsem čekala. Kartáček byl z klasických štětin a měl tvar přesýpacích hodin na jedné straně širší. Řasy prodloužila a lehce zahustila. Vydržela celý den, neopadávala. Příjemně mě překvapila. 

Hristina parfém Thea (recenze
Intenzivní sladší těžší vůně, tak to je přesně parfém Thea. Je to smyslná vůně, která je hodně ženská. Líbí se mi na podzimní/zimní období. Vydrží vonět téměř celý den. 

Dermacol cukrový peeling Irská káva 
Peelingy od Dermacolu mám ráda. Jsou hrubší, krásně obrousí pokožku a příjemně voní. Tento byl v mé oblíbené parfemaci. Jednou za čas je příjemné svou pokožku pořádně vydrhnout. 


Zkoušeli jste některý ze spotřebovaných produktů? 

5 komentářů:

  1. Ani mě tělové mléka do sprchy moc neoslovily. Se zbytkem výrobků nemám žádné zkušenosti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Suchý šampon od Batiste mám úplně stejný a super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tělové mléka do sprchy vyhovují, měla jsem dvakrát originál od Nivei a perfektní. :) Batiste si také kupuji stále dokola :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzkoušela jsem akorát řasenku od Alverde, ale příliš mě nenadchla.
    Kriss

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.