beautylifebyhana: Sea of Spa bahenní péče o pokožku i pleť

neděle 19. listopadu 2017

Sea of Spa bahenní péče o pokožku i pleť

Dnešní recenze bude o produktech značky Sea of Spa, konkrétně o minerálním bahně z Mrtvého moře a masce na obličej. O blahodárných účincích bahna z Mrtvého moře jsem už slyšela, ale doposud jsem jej nezkoušela. Díky portálu Blogerky.cz jsem měla možnost vyzkoušet dva výrobky a jak jsem s nimi byla spokojená se dočtete na následujících řádcích.



Bahno z mrtvého moře má řadu využití, např. pečuje o pokožku se sklonem k celulitidě, má blahodárný vliv na pokožku trpící ekzémem či lupénkou, regeneruje pokožku, má detoxikační účinky... Já jsem ho využívala pouze na problémové partie, tedy zejména na na stehna, boky a břicho. Bahno se nanáší na suchou pokožku těla v tenké vrstvě. Konzistence bahna je tak akorát tuhá, dobře se nanáší na pokožku a nikde nestéká. Po cca 10 minutách je bahno téměř uschlé, já ho nechávám na pokožce cca 20 minut a poté opláchnu vlažnou vodou. V balení je 600 g bahna, což je poměrně velké množství, a pokud ho použijete stejně jako já jen na problémové partie, bude Vám vadit nepraktičnost balení. Balení nemá znovuuzavíratelný obal, takže si musíte poradit nějakou sponkou či kolíčkem nebo ho přendat do jiného balení. Pokožka je po umytí nádherně jemná a hydratovaná.  




Po použití masky si moje pleť jen chrochtá blahem. Je krásně vyživená a hydratovaná. Maska se opět velmi snadno na obličej nanáší a navíc i příjemně voní. Nanáší se opět na suchou vyčištěnou pleť. Na pleť stačí masku nanést ve velmi tenké vrstvě. Maska do několika minut na pleti zaschne a pak už ji stačí jen opláchnout vlažnou vodou. Pleť při zasychání nepne. Konzistence masky je hutná, krémovitá. Po opláchnutí je pleť na dotyk jemnější a celkově spokojenější.  




S oběma produkty jsem velmi spokojená a baví mě je používat. Výsledkem je hydratovaná a jemná pokožka/pleť. Ideální pomocník teď do sychravého počasí. Oceňuji přírodní složení.

Zkoušely jste nějaké produkty s bahnem z Mrtvého moře?

5 komentářů:

  1. Nic takového jsem nezkoušeli, ale hodně mě to zajímá. Ikdyž doufám že ten rakytník tam někde moc cítit, měla jsem tuhle "vůní" jednou v telovym peelingu a do teď mám trauma :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nic takového nezkoušela, ale hodně mě zaujalo minerální bahno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.