beautylifebyhana: Nákupy a novinky říjen 2017

sobota 4. listopadu 2017

Nákupy a novinky říjen 2017

Hezký sobotní večer, 

během října se u mě nashromáždilo celkem hodně novinek, proto se dnes společně podíváme, jaké novinky mi přibyly v kosmetické sbírce. Většinu věcí jsem si sama koupila. Neunikla mi ani akce na dekorativní kosmetiku v Rossmannu.  


V měsíci říjnu jsem si nemohla nechat ujít 50% slevu na dekorativní kosmetiku v drogerii Rossmann. Držela jsem se celkem na uzdě. Koupila jsem si satin bázi od Dermacolu, kterou jsem si velmi oblíbila pod oční stíny a právě mi došla. Další věc, kterou jsem přihodila do košíku byl odlakovač na nehty od Flormar, který se ihned stal mým oblíbencem. Catrice tužku na obočí jsem chtěla porovnat s tou od Essence, kterou si kupuji stále dokola. Po pár použitích se mi nezdá špatná, odstínově mi sedí. Od Makeup Revolution jsem vzala na zkoušku rtěnku v odstínu The One a řasenku Really Me od Miss Sporty.

V říjnu mi došel intimní gel, takže jsem akorát doplnila zásobu a koupila si Chilly gel

Jako dárek jsem dostala toaletní vodu My Little Garden od Oriflame, krém na ruce Milk and Honey též od Oriflame a roztomilý balzám na rty z řady Born To Be Lazy od Baley

Na konci měsíce jsem ještě udělala drobný nákup v obchůdku Yves Rocher, kde jsem si vybrala novinkový regenerační krém s měsíčkem lékařským a jako dárek k nákupu jsem dostala sprchový gel mandarinka a cedr.  

Co hezkého jste si pořídili v říjnu vy? 

6 komentářů:

  1. Před Vánoci si chci udělat malý nákup na eshopu Yves Rocher, hlavně vyzkoušet nějakou tu Vánoční limitku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné novinky. Taky jsem si pár drobností koupila a plánují podobný článek.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké nákupy, nejvíce mě zaujal balzám na rty z limitované edice s lenochodem :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.