beautylifebyhana: Spotřebováno říjen 2017

čtvrtek 2. listopadu 2017

Spotřebováno říjen 2017

Říjen je za námi a na čase je opět spotřebováno. Zase se mi v taštičce nakupilo několik produktů, o kterých bych Vám ráda napsala pár řádků, než skončí v koši. Tento měsíc se mi podařilo spotřebovat deset produktů, z toho dva dekorativní. Do konce roku bych ráda ještě pár kousků vypotřebovala, tak uvidíme, jak se bude dařit v posledních dvou měsících. 


Chilly intimní gel 
Fialovou hydratační verzi jsem si koupila na dovolené ve Španělsku, kam jsem si intimní gel zapomněla přibalit. Tato verze nebývá běžně k dostání v obchodech, ale na eshopech se dá koupit i u nás. Chilly gely mají praktické balení s pumpičkou, což oceňuji. Dříve jsem měla zelenou variantu a ta měla chladivý efekt, což mi nebylo moc příjemná. Tato verze takový efekt nemá, gel byl příjemný, dělal co měl a příjemně voněl. Za sebe můžu doporučit. 

Got2b suchý šampon extra fresh
V některém z následujících článků bych Vám chtěla napsat srovnání tohoto šamponu se šampony Batiste, takže se tu nechci příliš rozepisovat. Šampony Batiste mi ale vyhovují více.

Dove powder soft 
Deodorant příjemně pudrově voněl, používala jsem ho spíše v kombinaci s tuhým deodorantem, byl fajn. Klidně bych si ho koupila znovu. 

Avon čistící tonikum s růžovou vodou 
Tonikum mně velmi mile překvapilo. Pokud máte rády růže v kosmetice, mohlo by se Vám toto tonikum zamlouvat. Tonikum je příjemně parfemované po růžích. Neobsahuje alkohol, nevysušuje, pleť dobře dočistí. Už jsem si objednala další balení. 

Balea antiperspirantní krém (recenze
Tento krémový antiperspirant už nikdy víc. Vůbec nic nedělal. Nezabránil pocení, ani nepříjemnému zápachu. Nevyhovovala mi ani aplikace. Trochu jsem ho doma zapomněla, už dávno jsem ho měla vyhodit. 

Essence Lash Princess volume mascara 
Řasenka nebyla vůbec špatná. Měla kartáček z klasických štětin, na jedné straně vypouklý. Řasy pěkně natočila a prodloužila. Fajn řasenka za pár korun.

Dermacol satin báze 
Nejlepší báze pod oční stíny ever! Vím, že tato báze není primárně určená pod oční stíny, ale mně se naprosto osvědčila. Stíny udrží celý den a zintenzivní jejich pigmentaci. Mám mastnější víčka a měla jsem problém s výdrží stínů. Teď mi ale všechny stíny drží celý den. Doma už mám další balení. Pokud máte stejný problém se stíny, doporučuji vyzkoušet tuto bázi. Dermacolu velký palec nahoru. 

Douglas Spirit of Asia krém na ruce 
Krém byl moc fajn, používala jsem ho v práci a byl to přesně ten krém, který Vaše ruce hydratuje, ale zároveň se nevstřebává půl hodiny. Prostě ideální krém do kanceláře, na přetření během dne. Kdybych neměla doma tunu krémů na ruce uvažovala bych o plném balení. 

Sanct Bernhard sprchový gel levandule 
Jste milovníky levandule? Pokud ano, tak tohle je přesně pro Vás. Ta vůně je naprosto perfektní, intenzivní během sprchování, doznívající i několik hodin po osprchování. Jednu vadu ale tento sprchový gel má, a to, že je velmi tekutý a nevytvoří bohatou pěnu. Znovu bych ho už mít nemusela.

Aussie Miracle Moist kondicionér (recenze)
Kondicionér mi vyhovoval, byl hustý, dobře se na vlasy nanášel, jen ke konci šel z obalu hůře vydolovat. Vlasy se po použití dobře rozčesávaly a byly na dotek jemné. Navíc ta krásná žvýkačková vůně...

A to je z říjnového spotřebována vše. 

Jak jste na tom se spotřebou kosmetických produktů vy? 

4 komentáře:

  1. Dove deodoranty mám hodně v oblibě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně používám ten suchý šampon, jelikož je můj první, tak jsem spokojená - dnes jsem koupila ještě nový od Baley, protože mají kokosový a melonouvý a ty vůně já mám ráda. Zatím jsem vzala na zkoušku ten kokosový. Ale někdy tedy zkusím i ty od Batiste.
    To tonikum od Avonu mám také, je fajn, ale měla jsem i lepší…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatný rozhodně není, ale Batiste mi vyhovují víc. Od Baley jsem ještě suchý šampon neměla, nemám k němu moc důvěru.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.