beautylifebyhana: Dermacol čistící krém s kyselinou hyaluronovou

sobota 11. listopadu 2017

Dermacol čistící krém s kyselinou hyaluronovou

Čištění pleti ve sprše jsem si teď hodně oblíbila. V posledních několika týdnech používám jemný čistící krém s kyselinou hyaluronovou od Dermacolu. Většinou na odlíčení mokrou cestou používám gely, když jsem ale byla v obchůdku Dermacol, tak mě tam zaujal tento čistící krém. Krém by se dle návodu měl používat tak, že ho nanesete na navlhčený obličej a poté stáhnete tampónkem, já ho však používám ve sprše. 


Čistící krém by měl šetrně odlíčit make-up včetně očí. Obsažená kyselina hyaluronová, jak všechny víme, vypíná pleť a aloe vera zklidňuje a hydratuje. Krém neobsahuje mýdlo, silikony, parabeny, ani alkohol. Můžu potvrdit, že krém je k pleti opravdu šetrný. V očích neštípe, ani je nikterak nedráždí. Parfemace je jemná, taková krémová, nic co by mě nějak zvlášť zaujalo. Konzistence je krémová, ale ne extra mastná. Po spláchnutí nepociťuji žádné nepříjemné pnutí, jak tomu u některých čističů bývá. Krém je sice určen pro suchou pleť, ale i má smíšená pleť si libuje. Pleť je po použití krásně vláčná a jemná. Make-up stáhne hezky, i s očním make-upem si obstojně poradí. Já pak ještě vezmu micelárku a pleť dočistím.  



Krém bude vhodný i pro suchou a zralejší pleť. Pleť potřebuje hydrataci a je dobré s ní začít už během odličování. 



100 ml balení pořídíte za stovku, což je fajn cena. Myslím, že u mě tento krém není naposledy. ;)

Celkové hodnocení:  (4/5)


Odličujete se ve sprše, nebo používáte pouze tampónkovou metodu?

1 komentář:

  1. Já jsem tento krém zkoušela pouze ve vzorečku a přišel mi fajn. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.