beautylifebyhana: Spotřebováno srpen 2017

pondělí 4. září 2017

Spotřebováno srpen 2017

Úspěšný start do nového týdne a všem školákům úspěšný začátek nového školního roku,

dnes jsem tu s hromadou spotřebovaných produktů. Taška, do které spotřebované produkty odkládám, praskala tento měsíc ve švech. Nebudu tedy dále zdržovat a rovnou se podíváme, s čím vším jsem se tento měsíc rozloučila. 


Bourjois vitamínové tonikum (recenze)
Tonikum jsem neměla poprvé a opět jsem se utvrdila v tom, že je prostě a jednoduše skvělé. Příjemně voní po pomerančích, pleť nedráždí, nevysušuje a dobře vyčistí. Je bez alkoholu, tedy vhodné i pro citlivou pleť. Určitě si ho ráda koupím znovu a Vám jej mohu doporučit. Já jsem z něj nadšená. Ráda odličovače střídám, k tomuto se ale ráda vracím, což hovoří za vše. 

Nivea sprchový gel s olejovými perličkami
Nebyl špatný, ale nic co bych musela mít nutně znovu. Perličky v gelu vůbec nic nedělaly. Byly tak tvrdé, že se vůbec nerozpustily. Sprchový gel dobře pěnil, byl hutnější a pokožku nevysušoval.

Indulona tělové mléko meruňka (recenze
Tělové mléko mě opravdu bavilo a to je co říct. Nerada se mažu čímkoliv a přiznávám, že jsem na to prostě lenoch. Tohle mléko jsem si ale naprosto užila. Vůně je skvělá, konzistence ani hutná, ani vodová, přesně tak akorát, aby se mléko snadno roztíralo a rychle vstřebávalo. Pokožka po něm byla provoněná a hydratovaná. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. 

Aussie Miracle Moist šampon (recenze)
S šamponem jsem byla spokojená, vlasy ani pokožku hlavy nevysušoval, dobře pěnil a po použití tohoto šamponu jsem měla vlasy o poznání lesklejší. Vzhledem k tomu, že je šampon určený pro suché vlasy, dobu mezi dvěma umytími neprodloužil. Miluji tu žvýkačkovou vůni. 

Adidas Fizzy Energy deodorant 
Vůně příjemná ovocná. Na těle vydržela celkem dlouho. Na přestříknutí během dne fajn. Používala jsem hlavně dřív, když jsem byla mladší. 

Avon tělový sprej brusinka a skořice
Zbylo mi na dně ještě trochu od zimy, tak jsem se rozhodla už vypotřebovat. Vůně příjemná, hřejivá, vhodná na zimu a období Vánoc. Tyto spreje si kupuji pravidelně v různých parfemacích. 

Bioderma Sensibio H2O micelární voda (recenze
Cestovní balení micelárky jsem dostala tuším během loňských Dnů Marianne. Zkoušela jsem i plné balení a jsem s touto micelárkou spokojená. Na pleti mi nedělá žádnou neplechu a dobře ji vyčistí. 

Reve Van Cleef and Arpels (vzoreček)
Vůně se mi líbila, je květinová, lehce dřevitá.

Rival de Loop hydratační maska (recenze
Tahle maska mě vůbec nezaujala a po sundání jsem nezpozorovala žádný efekt. Nedoporučuji. 

SUNDance opalovací krém 50 (recenze)
S krémy od SUNDance z DMka mám dobré zkušenosti. Tento byl hutnější, před spálením pokožku ochránil. Při aplikaci si musíte dát pozor na oblečení, mohl by na něm zanechat skvrny. 

Vichy Slow Age (vzoreček)
Fluid mi moc nevyhovoval a při kontaktu s očním okolím hrozně štípal. Nedoporučuji. 

Avon korektor ideal flawlees
Ideální korektor na kruhy pod očima. Dobře kryl, měl ideální odstín i konzistenci. Korektor jsem měla v odstínu fair. V katalogu jsem ho už ale neviděla, když tak mi dejte vědět, zda se ještě vyrábí. Tohle se Avonu povedlo. 

Miss Sporty Pump UP Extra Lash Mascara
Řasenka měla silikonový kartáček s delšími štětinkami pouze po stranách. Chvíli mi trvalo, než jsem se s kartáčkem naučila pracovat a podařilo se mi i se s ním píchnout do oka. Řasenka dělala krásné dlouhé řasy, lehce natočila. Nikde se neobtiskávala, ani neopadávala. Stojí pár korun a službu udělá velkou. Mohu Vám ji doporučit. 

Maybelline le Colossal Volum Express Mascara 
Řasenku jsem si pořídila, protože je to jedna z mála řasenek v drogeriích, která je hnědá. Kartáček má klasický a poměrně tlustý. S řasami mi neudělá téměř nic, respektive udělá efekt přirozených řas. Znovu bych si ji nepořídila. 

V srpnu jsem udělala také čistku ve svých lacích na nehty a vyřadila:
Avon Color Trend odstín Iced Champink 
Avon sadu na francouzkou manikúru 
Golden Rose Jolly Jewels 120 (recenze)
MUA Shade 5
Rimmel odstín 323 Don´t Be Shy (recenze)

A to je ze srpnových spotřebovanců vše. Máte některý výše zmíněný produkt vyzkoušený? 

5 komentářů:

  1. Já vyzkoušela snad jen deodorant od Adidasu a měla bych si taky udělat pořádek mezi laky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ani s jedním produktem, které ve článku ukazuješ, tak žádné zkušenosti nemám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden produkt jsem nezkoušela, ale lákají mě produkty od Indulony :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.