beautylifebyhana: Přírodní konopné balzámy na rty, pokožku i pleť

pátek 8. září 2017

Přírodní konopné balzámy na rty, pokožku i pleť

Krásný den, milé čtenářky,

moc dobře víte, že miluji přírodní kosmetiku, takže když se ke mně dostala nabídka s možností vyzkoušet přírodní konopné balzámy, dlouho jsem neváhala a nabídku přijala. S firmou jsem se domluvila na testování přírodního balzámu na rty v tyčince, jaké však bylo překvapení, když mi domů dorazilo celé portfolio jejich balzámků, jak v tyčince, tak v kalíšku. Balzámy je možné používat nejen na rty, ale také na pokožku a pleť. Pojďte se se mnou podívat, jaké balzámky mi dorazily, a jak dopadlo testování. 



Balzám mám ve větším 30 ml balení. Balení oproti menším kalíškovým balzámům obsahuje pod víčkem ještě další ochranné víčko. Vyšší je i gramáž cannabidiolu. Balzám ukrytý uvnitř je poměrně hodně tvrdý a nabrat ho pouze prstem je nemožné. Potřebujete tedy buď špachtličku, nebo musíte balzám nabrat nehtem. Po vyndání z kalíšku se už ale balzám dobře roztírá. Konzistence je voskovitá/vazelínová. Balzám obsahuje různé přírodní oleje i kokosový olej. Na vůni se kokos neprojevuje. Výrobce balzám doporučuje i při dlouhodobém vystavení pokožky slunci. Vzhledem ke konzistenci si moc dobře nedovedu představit tento balzám natírat na spálenou pokožku. Já balzám používám na suchá místa na těle a osvědčil se mi na vysušené nehtové okolí. Suchá místa promastí a vyživí




Problémovou pokožkou není myšlena pouze aknózní, ale i velmi suchá, zarudlá, šupinatá nebo mastná. Balzám je opět hodně tuhý a opět jsem ho nemohla nabírat prstem. Je ale o poznání měkčí než kokosový. Balzám nemá žádnou přidanou parfemaci. Pokožka je po použití hydratovaná. Používala jsem ho i na obličej na pupínky, kterých nemám naštěstí mnoho, ale občas se mi nějaký objeví a fungoval na ně skvěle. 




Balzám je konzistencí přesně takový, jaké jsem si představovala všechny balzámy. Balzám se dá nabrat bez problémů prstem. Konzistencí bych ho přirovnala k mastičce. Při kontaktu s pletí doslova taje. Aplikovat ho stačí velmi malé množství a jemně vmasírovat. Jahodový balzám jemně voní po jahodách. Balzám používám na mastnější oblasti na pleti, tedy T-zónu. Po delší době používání jsem si všimla zmenšení pórů. Ze všech testovaných balzámů v kalíšku se mi nejvíce osvědčil právě tento. 


Všechny balzámy v kalíšku jsou poměrně mastné, proto bych je doporučila používat na pleť zejména na noc. Líbí se mi naprosto čisté přírodní složení a variabilnost využití balzámů. Co bych ale uvítala je u všech balzámů konzistenci jako u jahodového. 


Na e-shopu naleznete i klasické tyčinkové balzámy v různých variantách. Já zkoušela pomerančový a 100% přírodní. Praktické balení v tyčince mi vyhovuje více, protože ho mohu s sebou mít v kabelce, používat v práci, venku apod. Oba balzámy jsem zkoušela výlučně na rty, ale je možné je používat i na pleť či tělo.  



Pomerančový balzám 
Balzám je stejně jako kalíškové balzámy od výrobce Landracer. Balzám má tužší, voskovější konzistenci. Pomerančovou vůni, ani chuť jsem nezaznamenala. Na rtech je balzám příjemný a po chvilce o něm ani nevíte. Rty zvláční a hydratuje na několik hodin. Kvůli tužší konzistenci bych ho nedoporučila na opravdu poničené rty, musíte lehce zatlačit, abyste balzám na rty nanesli. Složení nemám co vytknout, obsahuje bambucké máslo a spoustu olejů. Stejně jako balzámy v kalíšku můžete i tento použít na různá problémová místa na pleti a těle. 


Stoprocentně přírodní balzám 
Čistě přírodní balzám je od dánského výrobce Endoca. Balzám je o dost měkčí než předchozí balzám. Na rty se snadno nanáší, po kontaktu se rty téměř taje. Lze ho tedy doporučit i pro velmi citlivé, bolavé rty. Balzám voní po citrónech, které jsou také ve složení. Rty jsou po použití balzámu hezky vláčné a vyživené. Tento balzám bude skvělý na zimu na popraskané a mrazem vysušené rty. Doufám, že mi vydrží do zimy. ;)

Pokud bych si měla vybrat jeden z těchto dvou balzámů v tyčince, tak u mě rozhodně vítězí druhý, který je mi příjemnější, co se vůně a aplikace týče. Oba dva rty dobře hydratují.  



Pokud hledáte stoprocentně přírodní kvalitní konopnou kosmetiku, určitě se podívejte na stránky CBD-produkty.cz a najdete tam nejen kosmetiku. 

Používáte konopnou kosmetiku? 

1 komentář:

  1. Konopné produkty mám moc ráda! Doma mám od známé domácí 100% mast z konopí a ta je dokonalá! Opravdu vyléčí vše, co potřebuji :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.