beautylifebyhana: Paletka Zoeva Coral Spectrum

úterý 12. září 2017

Paletka Zoeva Coral Spectrum

Krásný den, 

dnes bych Vám ráda ukázala moji make-upovou lásku posledních dní. Stala se jí paletka tvářenek Coral Spectrum od značky Zoeva. Paletka obsahuje čtyři korálové odstíny tvářenek. Právě korálové odstíny nosím nejraději, jsou nejuniverzálnější a sluší mi. Paletka obsahuje dvě matné tvářenky a dvě s lehoučkým shimmerem. Pojďte se ale podívat na paletku podrobněji. 


Balení je černé s krásnými rose gold nápisy. Povrch paletky je sametový, matný, což sice krásně vypadá, ale ulpívají na něm otisky a různé jiné nečistoty. Balení je papírové, ale velmi pevné. Zavírání na magnetku je praktické. Paletka je tenká a lehká, takže snadno skladovatelná a vhodná i na cesty.


Jak už jsem avizovala, paletka ukrývá jak matné, tak lehce třpytivé odstíny. Odstíny více dorůžova (na další fotce ty dva nahoře) jsou matné, dva neutrálnější odstíny jsou s lehkým shimmerem. Nejde o žádné ultra třpytivé tvářenky, takže se nemusíte bát, že se po nich budete lesknout jako disco koule. Shimmer je opravdu minimální, dodá tvářím jen lehké rozjasnění. Tvářenky jsou krásně jemně mleté a jsou téměř neprášivé. Tvářenku aplikuji štětcem Zoeva 126 Luxe Cheek Finish, který je z přírodních štětin. Do tvářenky stačí pouze lehce ťupnout, protože jsou opravdu velmi pigmentované. Na tvářích mi bez použití podkladové báze či fixačního spreje vydrží až do večera. K večeru se už postupně vytrácí. 


Na následujících fotografiích máte všechny stíny vyfocené pěkně z blízka. 

Hnědo-korálový odstín s lehkým zlatavým shimmerem

Nejvíce pigmentovaný odstín 

Světle hnědý odstín s lehkým zlatavým shimmerem

Nejhezčí odstín z paletky - krásná matná korálová


Paletku jsem si velmi oblíbila a jsem moc ráda, že jsem si ji koupila.  Líčím se s ní teď každý den. Navíc jsem vychytala krásnou akci a paletku koupila za neuvěřitelných 220 Kč.



Paletku za sebe můžu rozhodně doporučit. Obsahuje krásné odstíny, jak výraznější, tak nude. Pokud máte rády korálové odstíny a nevadí Vám velmi pigmentované tvářenky, tak neváhejte a kupte si ji. 

Celkové hodnocení: (5/5)


Jak se Vám paletka líbí? Zkoušely jste dekorativní kosmetiku Zoeva?

6 komentářů:

  1. Pro mě by tato paletka nebyla, ale vypadá moc hezky. Navíc jsi ji koupila za opravdu super cenu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na paletku jsem už jednu recenzi četla a také byla kladná. Paletka se mi už líbila předtím :) musím už nějaký produkt od této značky zkusit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Z této paletky bych využila jen jeden odstín. :) ale vypadá dobře a za super cenu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta cena je skvělá a paletka vypadá božsky:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.