beautylifebyhana: Spotřebováno červen 2017

čtvrtek 6. července 2017

Spotřebováno červen 2017

Krásný sváteční den, 

máme začátek července, školákům už začaly prázdniny a jako každý jiný měsíc jsem tu s pravidelnou rubrikou spotřebováno. V červnu se mi opět podařilo nasyslit pár prázdných obalů, takže se rovnou na ně podíváme. 


Douglas Ultimate shine maska na vlasy 
Maska pro suché vlasy, která nádherně ovocně voněla a vlasy opravdu vyživila. Vlasy byly po použití krásně hladké, ale přitom nezatížené. S maskou jsem byla velmi spokojená a uvažuji o koupi plného balení. 

Balea Aqua maska na obličej
Plátýnkové hydratační masky jsem si v poslední době hodně oblíbila a už brzy se můžete těšit na velké srovnání masek. Už teď Vám můžu říct, že tahle je super a mohu Vám ji doporučit. Pleť je po použití naducaná, vyhlazená a je prostě vidět, že jste masku měli. Za mě super kup a určitě ji u mě nevidíte naposledy. 

Avon Perfect Dew (recenze)
Moje oblíbená vůně od Avonu, o které jsem nedávno psala recenzi, takže pokud Vás zajímá, tak se mrkněte. 

Avon body sprej kokos a carambola
Nádherná sladká exotická vůně, která se skvěle hodí do horkých letních dní nebo na pláž k moři. Spreje od Avonu nevydrží vonět dlouho, ale na přestříknutí a případné osvěžení jsou super a mám je ráda. Tato verze se za mě povedla. 

Toni&Guy Prep ochrana proti horku
Sprej jsem používala zejména po umytí vlasů a před následným vyfénováním. Vlasy neumastil, měl příjemný aplikátor, rychle neubýval. Byla jsem s ním spokojená a až vychytám zase nějakou akcičku, ráda si ho pořídím znovu. 

Batiste suchý šampon original (recenze)
Klasika, kterou u mě uvidíte zas a znovu. Myslím, že není co dodávat. Verzi Original mám nejraději, přijde mi nejúčinnější. 

Rexona maximum protection confidence (recenze)
Jediné antiperspiranty, která mi fungují i během největších veder v létě. Vím, že je to co se týče složení driák, ale na dny, kdy potřebuji mít stoprocentní jistotu, že se nezpotím, tak po něm sahám. Určitě ho nedoporučuji na každodenní používání. Při aplikaci je potřeba ho nechat zaschnout, jinak dělá šmouhy na oblečení (jdou ale bez problémů vyprat). 

Soaphoria čistící pěna pro smíšenou pleť (recenze)
Pěnu jsem používala ráda v kombinaci s konjak nebo Calypso houbičkami ve sprše. Pěny stačí nabrat kousíček a na obličeji hezky napění. Je dobré se vyvarovat očím, protože v nich trochu pálí. Pleť je po použití čistá a hebká. Doporučila bych ji i na mastnější pleť. 

Sebamed pleťová voda na akné (vzoreček)
Pleťová voda je hodně, ale opravdu hodně alkoholová a při použití na celý obličej mě neskutečně pálila. Používala jsem ji pak pouze lokálně na pupínek, který vysušila a vydesinfikovala. Pro mojí pleť to není to pravé.

Collistar ART design mascara 
Miniatura řasenky, kterou už jsem jednou měla. Má zvláštní a poměrně velký kuželovitý kartářek. Kartáček je trochu nepraktický, ale dá se na něj zvyknout. Řasy neslepuje, hezky je natočí, prodlouží a lehce i zahustí. Není špatná, ale plné balení bych mít nemusela. 

Nivea intimní gel Sensitive 
Intimní gely od Nivey si kupuji pravidelně. Střídám různé varianty a se všemi jsem byla doposud spokojená, tento není výjimkou. Pokud nechcete sáhnout vedle, zkuste Niveu.


Jak tak na to koukám, dnes to bylo hodně pozitivní a většinu produktů Vám mohu doporučit. Užívejte léta a brzy u dalšího článku. 


Máte s některým produktem zkušenosti? 

6 komentářů:

  1. Balea masky mám hodně ráda, ale tuto jsem ještě nezkoušela. :) Batiste je taková osvědčená klasika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste šampony jsou zatím nejlepší, které jsem zkusila. Masku určitě vyzkoušej, je opravdu super.

      Vymazat
  2. Tělové spreje od Avonu mám moc ráda. Používám je vždy na vonění pokoje, ale jako tělové spreje je nevyužívám vůbec. Na tělo používám spreje od Victorky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Balea masky jsem si taky docela oblíbila. Doma mám i tu Niveu, ale teď jsem přešla na něco přírodnějšího se šetrnějším složením. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.