beautylifebyhana: Opalovací a poopalovací péče dovolená 2017

sobota 22. července 2017

Opalovací a poopalovací péče dovolená 2017

Hezký víkend, milé čtenářky,

konečně jsem se tak nějak vzpamatovala z návratu z dovolené a přináším Vám slíbený článek o opalovací péči. Hned v úvodu bych ráda připomněla, že se neopaluji dobře, a aby má pokožka chytila hnědý nádech, musím se opravdu snažit. Letos jsme byli na čtrnáctidenní dovolené, takže se mi přece jen podařilo nějaký bronz chytit. ;)


Opalovací přípravky od značky Bioderma jsem si oblíbila již minulé léto, a proto jsem se rozhodla pro tuto značku i letos. Koupila jsem si všemi vychvalovaný suchý olej z řady Photoderm Bronz s SPF 30. Opalovací olej jsem si objednala přes internet, a tudíž nezkoumala složení. Po zveřejnění výsledků studie MU jsem zkoumala složení opalovacích krémů, které mi zbyly z minulého roku, zda uvedenou látku nemají. Bioderma mléko s SPF 30, které jsem měla doma z loňského roku, tuto látku neobsahuje, tento olej bohužel ano. Za mě tedy velké zklamání. Olej jsem i přes to začala na dovolené používat. Balení má velmi praktickou střičku, kterou produkt dobře nanesete na pokožku a stačí jen lehce rozetřít. Při roztírání je olej mastnější, ale po chvíli se vstřebá a na pokožce nezanechává viditelný mastný film. Olej je příjemně jemně parfemovaný. Po 14 dnech pravidelného používání i moje světlá pokožka získala hezký, přirozeně zlatavý nádech. 



S olejem samotným jsem byla velmi spokojená a koupím si ho ráda znovu, ale pouze za předpokladu, že složení nebude obsahovat látku ethylhexyl metoxycinamát.

Celkové hodnocení:   (3/5)



Pokožku po slunění je potřeba dostatečně hydratovat, díky tomu i opálení vydrží déle. K tomuto účelu jsem letos sáhla po zklidňující a chladivé pěně od privátní značky DM SunDance. Natírání pěnou mi přišlo zábavné a snadné. Produkt je potřeba před použitím řádně protřepat, aby se jednotlivé složky promíchaly. Pozor si dávejte při aplikaci, občas pěna létala všude. :D Pěny stačí nanést menší množství, pokud dáte velkou vrstvu, je hodně krémová a hůře se roztírá. Hydratace pokožky nebyla však zcela optimální a i přes pravidelné mazání jsem na pokožce měla sušší místa. Parfemace není výrazná.



Jsem ráda, že jsem vyzkoušela něco jiného než klasický Panthenol, ale znovu bych si už pěnu nepořídila. Hydratace byla pro mojí pokožku slabší. 

Celkové hodnocení:   (3/5)


Na jakou péči jste letos vsadili vy? 

2 komentáře:

  1. Já letos používám výrobky od Vichy a jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.