beautylifebyhana: Přírodní deodorant Soaphoria

středa 12. července 2017

Přírodní deodorant Soaphoria

Krásný letní den,

kdy jindy je příznačnější období na testování a psaní recenzí na deodoranty než právě v létě. Dnes bych Vám ráda ukázala přírodní deodorant Nevinnost od značky Soaphoria. Tento deodorant už používám od zimy, ale čekala jsem až se trochu oteplí a vyzkouším ho i v extrémních podmínkách. Teď už je ta pravá chvíle Vám o něm něco povědět. Jak si tento přírodní deodorant vede ve srovnání s konvenčními deodoranty? 


Deodorant je odlišný od běžného deodorantu už svým balením. Krémový deodorant je ukryt ve šroubovacím kelímku, do kterého musíte sáhnout prsty. Aplikace mi z počátku nebyla zrovna příjemná, ale po čase jsem si zvykla. Krémový deodorant nemusíte aplikovat pouze do podpaží, ale pokud se Vám v létě potí chodila, tak třeba i na ně. Parfemace je jemná, nevtíravá, řekla bych lehce bylinková nebo vonící po tea tree. Raději si ho před koupí očichejte, ne každému by se tato parfemace mohla líbit. Konzistence je zpočátku balení dost tuhá, ale když se prokoušete přes horní vrstvu, nanáší se deodorant o poznání lépe. V krému jsou obsaženy drobné hrudky, které se do pokožky nevpijí a zůstávají tak na pokožce, což není zrovna příjemné. Krému nanášejte vždy tenkou vrstvu a důkladně vetřete do pokožky, jinak by se Vám mohlo stát, že si deodorant utřete do trička. 


Teď už k samotným účinkům. Jelikož se jedná o přírodní deodorant, nemůžete čekat, že zabrání pocení. Deodorant by měl zabránit nepříjemnému zápachu, nikoliv zamezit pocení. S deodorantem jsem spokojená na běžný den, kdy vím, že se nikterak extra nezpotím. V horkých letních dnech mi ale na celý den rozhodně nestačí a musela bych ho použít během dne opakovaně, což mi vzhledem k formě aplikace moc nevyhovuje a raději se přestříknu sprejovým deodorantem.


Pokud chcete omezit používání deodorantů s hliníkovými soli, mohu Vám tento deodorant doporučit. Mně deodorant působí proti nepříjemnému zápachu v běžných dnech. V letním období si s ním nevystačím.

Celkové hodnocení: (3/5)


Používáte přírodní deodoranty?

4 komentáře:

  1. Me tyto tuhé deodoranty nevyhovují, mela jsem od RaE a za me propadák zápach byl takže to nijak nezabránilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V hektický den jsou i na mě slabé. Nevím, zda ještě nějaký přírodní deodorant budu zkoušet. Stoprocentní jistotu mám pouze s Rexonou.

      Vymazat
  2. Mě žádné přírodní deodoranty bohužel nevyhovují, už jsem jich pár vyzkoušela a s ani jedním jsem nebyla spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí. Tento je můj první a zatím asi na dlouho poslední.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.