beautylifebyhana: Spotřebováno únor 2017

středa 1. března 2017

Spotřebováno únor 2017

Nejkratší měsíc v roce máme úspěšně za sebou a pomalu se začíná blížit jaro. Už se těším až odložím zimní kabát a bude venku více sluníčka. V únoru se mi podařilo spotřebovat velké množství produktů (celkem 13) a musím říct, že jsem na sebe pyšná. Co vše se mi podařilo spotřebovat a jaký je konečný verdikt nad těmito produkty?


Oriflame Apple and Cinnamon krém na ruce 
Krém je tuším z loňské vánoční limitky. Příjemně voněl po jablkách a skořici, tradiční vánoční vůně, která byla celkem příjemná. Krém samotný se opravdu rychle vstřebával, po chvilce jsem ani nevěděla, že jsem si ruce mazala. Konzistencí byl spíše vodovější. Hydratační schopnost dost podprůměrná. Znovu bych si ho nekoupila.

Nivea intimní gel Fresh
Intimní gely od Nivey mám velmi ráda a kupuji si je pravidelně. Tento je v nové parfemaci Fresh, která je velice příjemná, jemná a svěží. Gel splňuje co má, dobře pění, nedráždí, nevysušuje. Můžu jedině doporučit.

Kneipp citrusový sprchový gel (recenze) 
Moc krásně vonící sprchový gel, který bude ideální na léto. Kdybych ho měla porovnat s citrusovým krémem od Weledy, tak u mě rozhodně vyhrává Weleda, jelikož více hydratuje pokožku a po použití se ani nemusíte mazat. Tento gel tolik výživný není.

Saloos hydrofilní odličovací olej granátové jablko (recenze)
Odličování pomocí oleje nebude asi ideální způsob pro všechny. Já sama jsem se také chvíli sžívala s tímto, pro mě novým, způsobem. Na suchou pleť je odličování oleji moc fajn záležitost. V zimních měsících ho uvítala i má smíšená pleť, na které se mi tvoří suchá místa. Díky používání oleje a správného krému se mi kupodivu suchá místa letošní zimu tvořila jen minimálně. Pokud chcete vyzkoušet nějaký nový způsob odličování a máte spíše sušší pleť, určitě tento olej vyzkoušejte. 

Batiste suchý šampon (recenze)
Můj svatý grál, který mi nesmí chybět. Nejraději mám tuto klasickou verzi. Myslím, že není potřeba nic dodávat, snad jen, že doma mám už další balení. :)

Playboy Play It Lovely deodorant
Intenzivně sladce vonící deodorant, který jsem nosila v kabelce roky. Stačilo ho použít opravdu málo a vůně vydržela dlouho. Parfemace se mi teď už tolik nelíbí. Znovu bych si ho nekoupila. 

Rexona Maximum Protextion Stress Control (recenze)
Vím, že tyto antiperspiranty nejsou složením žádná sláva, proto se je snažím používat jen když potřebuji stoprocentní ochranu proti potu. Fungují naprosto skvěle. Nejúčinnější antiperspirant, který jsem kdy zkusila. Jsem s ním spokojená a kupuji si je stále dokola. Nyní v Teta drogerii s 50 % slevou. 

Douglas Ultimate Shine šampon pro suché vlasy
V zimě jsou moje vlasy suché, zničené a potřebují hydratovat. Šampon jsem měla pouze ve vzorečku 30 ml, přesto mě přesvědčil o tom, že by stálo za to pořídit si plné balení. Dokonalá je jeho ovocná vůně. Možná se po něm časem podívám.

Balea antibakteriální gel
Věc, která nesmí chybět nikomu, kdo cestuje. Tento gel byl ale poměrně hodně cítit alkoholem. Dost mi vysušoval ruce. Znovu bych už po něm nesáhla.  

Avon Super Extend Mascara (recenze)
Má oblíbená řasenka, která mi vykouzlí prodloužené a lehce zahuštěné řasy. Navíc je v hnědém odstínu. Nicméně v poslední době jsem vypozorovala, že divně smrdí, jakoby po zemině, což mi příjemné není. Mám doma ještě jedno balení, ale poté si už ji asi kupovat nebudu. 

Starskin maska pod oči (recenze)
Výsledný efekt po použití této masky nebyl žádný, takže pro mě naprostý propadák. Navíc maska nepatří k těm nejlevnějším na trhu, takže jsem čekala alespoň trochu viditelný efekt. Bohužel nedoporučuji. 

Bourjois kompaktní pudr Healthy Balance (recenze) 
Pudr nebyl špatný, ale mohl by déle udržet pleť matnou. Dalšímu balení bych se nebránila, ale není to pro mě produkt, který bych musela mít znovu. Raději budu zkoušet jiné pudry. 

Dermacol peeling vodní meloun (recenze)
Moje láska mezi peelingy co se týče vůně a hrubosti. Mrzí mě ale, že ve složení jsou parabeny. Další koupi ještě zvážím, ale spíše se poohlédnu po něčem přírodnějším. 


Co se podařilo spotřebovat Vám?  

4 komentáře:

  1. Ten intímny gél som mala aj ja ,ale mňa trochu dráždil. Hydrofilné odličovače som používala neustále, sú neskutočne dobré :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, dá se koupit i v akci za dobrou cenu v Albertu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.