beautylifebyhana: Gosh paletka 004 To Be Cool in Copenhagen

sobota 11. března 2017

Gosh paletka 004 To Be Cool in Copenhagen

Krásnou sobotu, milé čtenářky,

v dnešní recenzi bych Vám ráda ukázala paletku, kterou v poslední době hodně používám a stala se mou velmi oblíbenou. Jde o paletku Gosh 004 To Be Cool in Copenhagen. Ráda mám i její sestřičku, o které jsem psala zde. Paletka je dokonale složená ze stínů na běžné denní nošení. 




Paletka obsahuje devět matných zemitých očních stínů od světle béžové až po černou. Spektrum je laděno do hnědých a šedých tónů. Přesně po takových sahám nejčastěji. Barevně mi paletka tedy vyhovuje. Stíny nejsou suché, jsou spíše máslovitější, přesto ale lehce práší, ale není to nic strašného. Občas se mi stane, že při nanášení mi trochu napadají pod oči. Stíny jsou velmi dobře pigmentované a krásně se dají blendit. Oční víčka mám mastnější a málokteré stíny mi bez báze vydrží. Na oční víčka pod stíny používám Satin base od Dermacolu a s ní mi oční stíny vydrží opravdu celý den. Bez báze je výdrž také obstojná, zvládnou cca 7 hodin. Paletka je vlastnostmi hodně podobná své sestřičce, ale přesto jsem s touto krapet spokojenější. 




Pokud hledáte paletku neutrálních, matných stínů, mohu Vám tuto paletku doporučit. Já po ní sahám často, což je na ní vidět. Mám v ní už "pěkné" díry... :D 

Paletku můžete zakoupit v síti parfumerií Fann nebo na jejich e-shopu za 399 Kč. 

Jak Vás zaujala tato paletka? Po jakých odstínech nejčastěji saháte vy? 

4 komentáře:

  1. Paletka vypadá hodně dobře, hlavně se mi líbí jak pigmentace, tak i odstíny :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vychytat nějakou akci ve Fann a pořídit si ji. :)

      Vymazat
  2. Páči sa mi to zloženie odtieňov :) ja ju tiež mám, ale vo verzii to enjoy new york :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu fialovou paletku mám také, často tyto dvě střídám. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.