beautylifebyhana: Weleda kosatcový noční krém

středa 15. března 2017

Weleda kosatcový noční krém

Hezký den, milé čtenářky,

minulý týden jsem Vám ukazovala aktuálně používaný denní pleťový krém, ten vždy doplňuji nočním krémem. Dnes se podíváme jaký krém používám na noc a jak jsem s ním spokojená. V posledních měsících používám kosatcový noční krém od Weledy. Krém už mám téměř spotřebovaný, tudíž je na čase Vám o něm sepsat pár řádků. 



Značku přírodní kosmetiky Weleda jsem si moc oblíbila, její produkty jsou opravdu kvalitní a zatím jsem se nesetkala s výrobkem, který by mi vyloženě nesedl.  


Začnu tím, co je vidět na první pohled, a to obalem. Ten je jako vždy jednoduchý, minimalistický a opravdu povedený. Tubička krému není typicky plastová, ale kovová. Krém je hutnější, do pokožky se ale lehce zapracovává a vpíjí se. Krém je konzistencí mastnější, jelikož ve složení najdeme např. mandlový olej nebo kakaové máslo. Na noc mi hutnější konzistence nikterak nevadí. Parfemace krému je malinko silnější, ale z pleti ji pak už necítím a nikterak mi nevadí. Na mou smíšenou pleť mi hydratační schopnost krému naprosto dostačuje, pleť mi nezatěžuje, neucpává mi póry. Pleť je ráno hladká a hydratovaná. Používala jsem ho během zimních měsíců, kdy mám vždy problém se suššími místy na pleti, letos se mi však vyhnuly a je to možná právě i díky tomuto krému. 




Vezmu-li to z pohledu mé smíšené pleti, krém je opravdu výživný a dodá přes noc pleti, to co potřebuje. Pleť je po probuzení hydratovaná a zklidněná. Za sebe mohu kosatcový krém doporučit. 

Celkové hodnocení:   (5/5)


Zkoušely jste nějaký pleťový krém od značky Weleda? 

4 komentáře:

  1. Na mna bol kvoli bambuckemu maslu velmi hutny. Radsej mam jeho hydratacnu verziu bez bambuckeho masla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně hutnější krémy na noc nevadí, na den by byl ale na mou pleť taky příliš hutný.

      Vymazat
  2. Mám jeho dennú verziu a spolu s pánskym pleťovým krémom sú to jedne z najlepších výrobkov Weledy! :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.