beautylifebyhana: Starskin oční maska

pátek 24. února 2017

Starskin oční maska

Krásný den, milé čtenářky,

víkend a s ním spojený relax je před námi. :-) Ideální čas dopřát si nějakou masku. Já své pleti ráda čas od času nějakou dopřeji, tentokrát jsem sáhla po oční masce od Starskin. Maska je vyvinuta speciálně pro citlivou pleť očního okolí. Měla by vyhlazovat drobné vrásky kolem očí, hydratovat a projasňovat. Jak jsem s ní byla spokojená?



Dnešní recenze bude spíše taková minirecenze, jelikož jsem masku zkoušela pouze jednou. Maska je z bio celulózy a je z obou stran zabalena do papírku. Maska je vydatně "nacucaná", což hodnotím velmi kladně. Je jemně parfemovaná. Maska se přikládá na čistou a suchou pleť. Na suché pleti pod očima dobře drží a nikam nesklouzává. Je velmi příjemně měkkoučká, oči nikterak nedráždí. Maska se má nechat působit 10-15 minut, já jsem ji nechala působit déle cca půl hodiny. Po sundání masky jsem však neviděla žádný efekt. Oční okolí nebylo viditelně hydratované, projasněné, ani vyhlazené. Na mém očním okolí byl tedy výsledný efekt nulový. 


Masku můžete zakoupit v parfumeriích Douglas, kde Vás dvojbalení vyjde na 269 Kč. Pokud bych měla poznatky shrnout, tak za více než stovku za jedno balení mě maska vůbec neuchvátila. Po prvním použití jsem neviděla žádný rozdíl před a po použití. Za sebe ji tedy doporučit nemůžu a nekoupila bych si ji. 

Celkové hodnocení: (2/5)


Zkoušely jste masky od Starskin? 

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.