beautylifebyhana: Parfém v pěně - Famous Foams

středa 29. března 2017

Parfém v pěně - Famous Foams

Krásný den, milé čtenářky,

v dnešní recenzi bych Vám ráda ukázala jeden netradiční parfém. Není to klasický parfém ve flakonku, ale parfém v pěně. Na trhu se tyto parfémy objevily tuším minulý rok a já jsem se nechala zajímavou aplikací zlákat. 



Parfém se prodává v šesti variantách. Já jsem si v parfumerii vybrala verzi Heels on Fire. Vůně je sladká ovocná, po chvíli květinová. 
  • Hlava: černá třešeň, malina, švestka
  • Srdce: orchidej, frézie, iris
  • Základ: pižmo, jantar, vanilka
Vůně se mi zpočátku celkem líbila, ale po čase mi nepřijde nikterak zajímavá. Od parfému jsem očekávala, že parfém bude dlouho a intenzivně vonět. Moje očekávání se naplnila tak napůl. Vůně vydrží poměrně dlouho vonět, ale intenzita vůně je slabá. Aplikace mi nepřijde také dvakrát výhodná. Po rozetření pěny chvíli pokožka lepí, nesmí přijít do kontaktu s oblečením, jinak ho zbarví dorůžova. Parfém používám více než půl roku a řekla bych, že nejsem ani v polovině, takže balení je výhodné a vydrží na hodně dlouho. Výrobce uvádí až 400 aplikací. Pěna by měla pokožku hydratovat, to jsem nikterak nezaznamenala. Balení v krabičce se povedlo, samotný sprej mě moc nezaujal.  






Sečteno podtrženo nevidím v tomto parfému žádnou vychytávku. Aplikace je zajímavá, ale parfém mě nikterak nepřesvědčil o svých kvalitách. Na základě této zkušenosti si neplánuji pořídit další balení. 

Celkové hodnocení:   (2/5)


Parfém zakoupíte v parfumeriích Fann nebo na jejich e-shopu nyní v akci


Zkoušely jste tento parfém v pěně?

1 komentář:

  1. Tak parfém v pěně mě vůbec neláká, po pravdě jsem se o něm dozvěděla až z tvého článku. Určitě zůstanu u klasiky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.