beautylifebyhana: Optimální porce hydratace s La Roche-Posay

čtvrtek 9. března 2017

Optimální porce hydratace s La Roche-Posay

La Roche-Posay - francouzská značka lékárenské kosmetiky, která je mi hodně sympatická. Vzbuzuje ve mě dojem péče, hydratace, kvality a citlivosti. Moje pleť je smíšená a citlivější, v zimě ale bývá více sušší. A právě pro toto období si kupuji více hydratační krémy. V posledních dvou letech mi dělal společnost krém Hydrabio Riche od Biodermy, letošní zimu jsem ho však vyměnila za La Roche-Posay Hydreane Riche



Krém se ukrývá v klasické plastové tubičce, což je ok, ale kdyby měl i pumpičku, byla bych spokojená více. Ve složení krému naleznete mimo jiné i parfém, ale není vůbec výrazný, dalo by se říct, že krém je téměř neparfémovaný, takže nic, co by Vás obtěžovalo. Konzistence krému je lehčí, rozhodně to není nic extra mastného. V porovnání s Biodermou Hydrabio Riche je tento krém o malinko krémovější a hutnější. Krém se do pleti rychle vpíjí a nezanechává ji lesklou. Nelepí. Je vhodný i jako podklad pod make-up. Pokožka je viditelně hydratovaná a spokojená. Je vhodný pro citlivou pleť, která je normální až smíšená, pro extrémně vysušenou pokožku bych ho nedoporučila. 



Krém mou pleť v zimě optimálně hydratoval a zabraňoval tvorbě suchých šupinek. Je vhodný jak na den, tak i noc. 



S hydratačním krém jsem moc spokojená a určitě ráda vyzkouším i jiné produkty této značky. Pokud hledáte vhodný hydratační krém, který ale nezanechává pokožku mastnou, určitě se podívejte po La Roche-Posay Hydreane Riche

Celkové hodnocení: (5/5)


Máte nějaký oblíbený produkt od La Roche-Posay, který bych určitě měla vyzkoušet?

3 komentáře:

  1. Já tuto značku vyzkoušela v podobě vzorečků, ale tato značka mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od La roche posay čistící gel z řady effeclair, ale nejsem s ním nějak extra spokojená více mi sedl gel od Vichy tak mám teď k té značcce takovou trochu nedůvěru díky tomu :/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě žádnou zkušenost s touto kosmetikou doposud neměla.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.