beautylifebyhana: Spotřebováno leden 2017

neděle 5. února 2017

Spotřebováno leden 2017

Krásnou neděli, 

po měsíci jsem tu opět se spotřebovanými produkty. První várka spotřebovanců v roce 2017 není moc vydatná, ale už teď vím, že v únoru, to bude lepší. Pojďme se podívat na přehled závěrečných minirecenzí. 


V měsíci lednu jsem dopotřebovala zejména produkty, které mi tu ležely už hodně dlouho.

Balea deodorant Kiwi 
Letní limitka tuším předloňského roku, která mě zaujala zejména svým obalem. Hodně sladká vůně kiwi, která se mi líbila. Nicméně vůně nevydržela moc dlouho, ale to jsem ani nečekala. Na přestříknutí během letního dne celkem fajn. 

Syoss volume lift
Šampony od Syoss jsem nikdy nikterak nevyhledávala a asi jsem věděla proč. Nicméně tento jsem dostala jako dárek. Ze začátku byl celkem fajn, ale tak od půlky jsem ho používala zejména na čištění štětců. Na ty byl moc fajn, i přírodní štětiny nevysušoval. Na mé vlasy byl ale příliš zatěžující, vlasy se mi po něm mastily, a že by jim dodal objem, to také ne. Nic co by mě zaujalo a znovu bych do něj rozhodně nešla. 

Elséve Full Repair balzám ve spreji
Používala jsem ho pro lepší rozčesávání po umytí do délek. Příjemně voněl, vlasy nezatěžoval, nebyly po něm zplihlé. Nebyl špatný, ale zároveň nic, co bych musela mít znovu. 

Maybelline Baby Lips Cherry Me
Za mě celkem fajn balzámek na dodání barvičky. Vhodný do kabelky na přetření rtů během dne. Příjemně sladce voněl. Fajn pro mladší slečny, které s kosmetikou začínají. Nebránila bych se mu znovu, i když hydratace je spíše průměrná. 

S-he lak na nehty odstín 399
Tak tenhle lak už je u mě opravdu hodně dlouho. Při třídění laků jsem ho vyřadila, protože už jsem po něm x let nesáhla a už potřebuje pryč. 

LeMax lak na nehty
Stejný případ je i lak no name značky. Svého času jsem ho nosila celkem často. Teď už je ale vyschlý a je čas se s ním rozloučit. 

Co se podařilo během ledna spotřebovat Vám?  

2 komentáře:

  1. Na spotřebováno plánuji článek, takže během zítřka nebo úterý :-). Z Balea limitky jsem měla přesně s tím kiwi sprchový gel, který byl úžasný a koupila bych znovu. Připomíná mi léto :-) Šampony Syoss nemám ráda, vlastně ani jemu podobné Gliss Kury, Elsevy apod. Přijdou mi ty šampony skoro všechny na stejný princip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.