beautylifebyhana: Kneipp citrusová řada "Radost ze života"

středa 8. února 2017

Kneipp citrusová řada "Radost ze života"

Značka Kneipp je na trhu s přírodní kosmetikou poměrně známou značkou. Na produkty od Kneipp jsem slyšela samé kladné ohlasy, takže jsem se o to více těšila až mi balíček dorazí domů. Balíček na mě přes Vánoce čekal na poště, a když jsem ho rozbalila, byl to jeden z nejhezčích balíčků, které mi kdy dorazily. Samotná sada byla pro mě do poslední chvíle překvapením, jelikož sama značka Kneipp vybírala produkt, který mi zašle. Trefila se mi do vkusu nebo ne? 



V krabici se ukrývala sada sprchového gelu a tělového mléka Radost ze života. Název je naprosto výstižný, protože já jsem z něj radost opravdu měla. Po prvním očichání jsem hned měla jasno. My tři budeme kamarádi. ;-) Mám ráda citrusové vůně, které mě při používání nabíjí energií. Ne však každá citrusová vůně je opravdu vůně, ale spíše něco připomínající osvěžovač na záchod. Naštěstí tahle vůně není ten případ. Vůně je jemná a velmi příjemná. 



Značka Kneipp se zaměřuje na výrobu kosmetiky na přírodní bázi, s účinnými látkami rostlinného původu, bez konzervantů, parafínů, silikonů a minerálních olejů. Sada "Radost ze života" je obohacena o čistý olej z litsea cubeba (vavřín kubébový), který má protizánětlivé a zklidňující účinky. 




Sprchový gel je tekutější konzistence, ale při nanášení na tělo s tím nemám problém, nikde mi nestéká. Ve spojením s vodou vytvoří jemnou pěnu. Sprchového gelu nemusíte použít velké množství, takže Vám i nějakou tu dobu vydrží. Parfemace je opravdu citrónová a intenzivnější než u mléka. Jelikož se jedná o gel, ne sprchový krém, není pokožka po umytí tolik hydratovaná. V zimě mám u většiny sprcháčů potřebu se namazat. 
  



K hydratování pokožky skvěle poslouží tělové mléko ve stejné parfemaci, která je však o krapet tlumenější. Přesto je pokožka provoněná i po několika hodinách od namazání. Mléko je našlehané, není extra hutné, ani mastné. Pro snadnější vstřebávání do pokožky je lepší, když je pokožka dokonale suchá. Do vlhké pokožky se hůře vstřebává a musíte ho delší dobu roztírat. Po použití je i mrazem vysušená pokožka spokojená a hydratovaná


Citrusová řada mě rozhodně zaujala a myslím, že sprchový gel bude fajn hlavně na léto. Ráda prozkoumám i další výrobky od této značky, protože je škoda ji přehlížet. 

Máte vyzkoušenou nějakou kosmetiku od Kneipp?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.