beautylifebyhana: Bione intimní gel granátové jablko

čtvrtek 16. února 2017

Bione intimní gel granátové jablko

V dnešním článku bych se s Vámi ráda podělila o mé zkušenosti s intimním mycím gelem granátové jablko od české značky Bione cosmetics. Značku Bione zatím moc prozkoumanou nemám, zkoušela jsem zatím jen pleťový krém. Značka je mi sympatická, jelikož je tuzemská a nepoužívá ve svých výrobcích parabeny a silikony. Bonusem je i velmi příznivá cena.


Výrobky Bione jsou na trhu trochu hůře dostupné, některé výrobky seženete v drogeriích Teta a v malých místních prodejnách, z velkých e-shopů mě napadá Notino, kde seženete vybrané výrobky této značky. Já jsem tento gel pořídila v drogerii v Jindřichově Hradci. 


První co musím zmínit je vůně, která je naprosto božská. Nepřeháním, když řeknu, že je to nejvoňavější intimní gel, který jsem kdy měla. Připomíná mi žvýkačky Huba Buba. Pokud upřednostňujete hodně parfemované intimní gely, mohl by se Vám tento zamlouvat. Konzistence gelu je spíše tekutější, gelovité struktury. Gel vytvoří krásnou bohatou pěnu. Na jedno použití ho stačí použít malinko. Intimní partie nedráždí a cítím se po použití komfortně. Pochválit můžu i obal, s lahvičkou se dobře manipuluje.   



Balení ukrývá 260 ml gelu a já jej pořídila za 80 Kč, což je podle mě super. S gelem jsem naprosto spokojená a nemám mu co vytknout. Ráda si ho pořídím znovu. 

Celkové hodnocení: (5/5)


Pokud na něj někde narazíte, určitě ho vyzkoušejte, stojí za to. 

Zkoušeli jste něco od značky Bione? 

10 komentářů:

  1. Tak za tu cenu je opravdu super, já celkově ještě Bione nezkoušela, ale láká mě :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tuto značku už zahliadla, dokonca sa mi zdá, že som ju videla aj v Dmke. No ešte som nič od nej neskušala.
    Ja takéto gély na intimnu hygienu nepoužívam, no tento vyzerá celkom fajn, ked je bez parabenov a silikonov.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Bione je opravdu dobrá kosmetika. Tenhle intimní gel jsem ještě nikde nezahlédla. Já má teď na blogu konopný šampon, který je také moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Bione máme také moc rády. Už jsem zkoušely krémy a šampony, které jsou super ;)

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  5. Od Bione jsem ještě nic nevyzkoušela, tak se třeba inspiruji, děkuji za recenzi:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám s touto značkou jen kladné zkušenosti.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.