beautylifebyhana: Novinky v drogeriích IV

neděle 19. února 2017

Novinky v drogeriích IV

Krásný nedělní večer, 

víkend nám utekl jako voda a zítra zase pondělí. O víkendu jsme se byli podívat na koupelny a kuchyně, zavítali jsme také do Ikey a zastavili jsme se i v DMku, kde jsem pro Vás nafotila novinky, které se objevily v regálech. Z DMka jsem si odnesla pouze pěnu do sprchy. 


První co mě v DMku zaujalo jsou nové parfemace sprchových pěn. Neodolala jsem kouzelným obalům a odnesla si verzi Sweet cake a hned včera vyzkoušela. Parfemace je jahodová a opravdu slaďoučká, vůně se mi líbí a sprchování s ní je zábavné. Fajn věc na prostřídání s obyčejnými gely. 


V koupelně ještě chvíli zůstaneme. V regále s produkty do vany mě zajaly nové soli od Baley pouze za 29,90. 


V přehledu novinek nesmí chybět pleťové masky od Garnier. Po přečtení recenze u Jany, ale nemám potřebu si je kupovat. 


Dermacol přišel s novými odstíny 16 hodinových Lip Colourů. Za sebe mohu tyto rtěnky doporučit, neobtiskávají se a zvládnou i menší jídlo. 


U stojanu s privátní značkou S-he najdete nové odstíny a lahvičky laků. Já jsem těmto lakům nikdy nepřišla na chuť, odstíny mají ale pěkné. 


Limitka od Miss sporty Really Me obsahuje tužku na oči, řasenku, make-up, balzám na rty a laky na nehty.


Aktuální limitkou od Essence je Try it. Love it!, která obshauje moc pěkné paletky očních stínů. 


Bo-Po slupovací laky na nehty mě nezaujaly svými odstíny. Fajn by ale mohly být pro malé slečny, které berou svým maminkám obyčejné laky. Tyhle by totiž měly být bezpečné pro děti. 


Chcete si vytvořit své vlastní tělové mléko? Pokud ano, tak mrkněte do DM.


Poprvé jsem si všimla i pleťového kokosového oleje s aloe vera, rakytníkem nebo s konopím. Pro mou pleť to nebude, ale na suchou pleť by mohl být fajn. 


L´Oreál přišel na trh se sprejem proti odrostům a šedinám. Opět věc, která u mě nenajde uplatnění. 


Super mi přijdou čistící ubrousky na štětce, fajn věcička hlavně na cesty. 

A to je z novinek vše. Co Vás v poslední době zaujalo v drogeriích?

5 komentářů:

  1. Soli do koupele kokos a granátové jablko jsem si koupila a jsou úžasné. :-) Vřele doporučuji. Kokos je jemnější, ale granátové jablko je pecka. Svěží, energetická vůně.

    OdpovědětVymazat
  2. Slupovací laky jsou pro mě novinka. Taková limitka Essence ani u nás ještě není. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to dětské laky, takže budou spíše pro malé princezny ;-)

      Vymazat
  3. Ty Balea sprcháče teď všichni opěvují, ale já mám doma tolik sprcháčů, že jsem se zařekla, že si další nekoupím dokud nějaké nespotřebuju :D)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se také zařekla, že nic kupovat nebudu, jen to co potřebuji, ale přítel mi našeptával, "to musíme vyzkoušet". :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.