beautylifebyhana: Hempz hydratační balzám na rty

středa 19. srpna 2015

Hempz hydratační balzám na rty

Krásný den,

dnešní recenzi věnuji hydratačnímu balzámu na rty od značky Hempz. Tato americká značka byla pro mě zatím velkou neznámou, proto jsem se rozhodla přijmout nabídku na spolupráci a rozšířit si tak obzory o další značku. 


Kosmetika Hempz vyrábí řadu produktů pleťové, tělové, vlasové i solární kosmetiky. Podstata značky spočívá ve využití 100% čistého přírodního konopného oleje získaného přímo ze semen konopí. Výrobky značky Hempz nejsou testovány na zvířatech a jsou 100% veganské. 


Balzám je ukryt v průhledné klasické plastové tubičce se zkoseným aplikátorem. Jelikož je balzám vazelínový je tento aplikátor nejvhodnější a nemám mu co vytknout. Je pravda, že raději mám tyčinkové balzámy, ale mám zkušenost, že většinou jsou tyto účinnější. Parfemace je velmi příjemná a osvěžující, ale přesto ne chemická, vonící po citrusech. Konzistence balzámu je hutnější, vazelínovitá, ale na rtech velmi lehká, nelepivá. Co oceňuji je, že má OF 15, což je fajn, nejen v letních měsících. Hydratace je asi to nejdůležitější, co od balzámů očekáváme. Hydratuje opravdu na jedničku! Do rtů se vpíjí a cítíte jak jsou hydratované. Rtům dodá lesk a zdravou texturu. Po použití jsou rty krásně jemné a vláčné. Řekla bych, že by mohl pomoci i velmi suchým rtům. Na rtech vydrží dlouho a zvládne i napití či malé jídlo. 

Až doteď to vypadá na téměř dokonalý balzám, ale co mě vadí je složení. Od značky, která je postavená na přírodní koncepci bych čekala naprosto jiné složení. Balzám bohužel obsahuje parabeny a silikony. Složení mě zklamalo. Nicméně, pokud Vás tato značka zaujala, můžete vyzkoušet jiné produkty, ty už parabeny neobsahují. 


Je zcela na každém, jak moc řeší složení kosmetiky. Sama ho příliš neřeším, ale pokud je možnost raději sahám po přírodní kosmetice, nicméně jak je vidět, ne vždy je "přírodní" opravdu přírodní. Zrovna u balzámu na rty mi přijde složení docela zásadní, když si uvědomíte, že část i sníte. 

Balzám mi vyhovuje velmi a nebýt toho špatného složení, tak bych Vám ho doporučila všemi deseti. Takhle ale nechám na Vašem zvážení, zda ho vyzkoušíte. 

Celkové hodnocení: (3/5)


Balzám seženete na oficiálním českém e-shopu značky Hempz za 190 Kč. Nyní ke každému výrobku doprava zdarma. 


Znáte značku Hempz? Zkoušely jste od ní nějaký produkt?

3 komentáře:

  1. Balzámek vypadá super :) O této značce jsem už slyšela, ale nezkoušela jsem :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Balzám vypadá dobře, ale asi bych do něj neinvestovala za tu cenu a složení..

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.