beautylifebyhana: Mavala Jelly Grape

sobota 8. srpna 2015

Mavala Jelly Grape

Krásné odpoledne,

dnes bych Vám ráda ukázala nový lak od značky Mavala. Mavala na léto připravila limitovanou kolekci minilaků s gelovou formulí, které na nehtech vytvoří 3D efekt připomínající lahodné ovocné želé. Já jsem samozřejmě neodolala a pořídila si odstín č. 278 Jelly Grape "šťavnaté červené hrozny".


Laky jsou ukryty v malých roztomilých lahvičkách, které ukrývají 5 ml laku. Menší velikost mi nikterak nevadí, alespoň se dají laky vypotřebovat a nezaschnou vám. Lak v lahvičce má kuličku na promíchávání laku, což je fajn. Mám zkušenost, že laky s kuličkou nevysychají. Odstín jsem si zamilovala, je to krásná šťavnatá fialová s lehkým shimmerem. Lak je krásně lesklý i bez topcoatu. Štěteček je užší a plochý s delšími štětinkami, moc dobře se mi s ním lakuje a nalakuji si nehty bez přetažení. Konzistence laku je tekutější. Kryje už ve dvou vrstvách. Při prvním lakování se mi vytvořily bublinky (můžete vidět na fotkách), ale pravděpodobně to bylo velkým teplem, podruhé už se mi to nestalo. Schnutí je také v normě, není to za minutu, ale ani nemusíte čekat věčnost. Výdrž je průměrná, na nehtech mi vydržel bez známek odření 3 dny. Z nehtů se neodlupuje, ale jelikož pracuji na počítači, tak se mi odřou špičky a po 3-4 dnech už je potřeba ho odlakovat. 




Laky Mavala seženete ve Fann Parfumeriích za cenu 149 Kč.

Jak se Vám lak líbí? Máte některý z této řady?

5 komentářů:

  1. Odstín je to velmi pěkný :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Lak se mi moc líbí, řekla bych, že mám i podobnou barvičku, ale jiná značka :)

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle značku jsem snad nikdy neviděla ani o ní neslyšela, to je pro mě novinka! :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.