beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in červenec

středa 5. srpna 2015

Kosmetické novinky aneb new in červenec

Krásný prosluněný den,

v dnešním článku Vám ukáži, jaké novinky se u mě objevily v měsíci červenci. Novinek není moc, ale ani málo. Celkem mi přibylo 11 produktů. Spousta z nich jsou letní vychytávky, takže se na ně pojďme podívat.


Na začátku měsíce mi přišly dva balíčky na testování. Jeden od společnosti Hempz a druhý se značkou Scholl.

1. Hydratační balzám na rty Hempz
V následujících pár dnech očekávejte recenzi, takže nebudu zatím prozrazovat.

2. a 3. Elektrický pilník na chodidla Velvet Smooth a hydratační krém na nohy od značky Scholl (recenze)
Na oba produkty jsem psala společnou recenzi, takže se více můžete dozvědět v ní. Nicméně jsem od té doby pilník vyzkoušela i na velmi suchých nohách mé maminky a musím říct, že jí opravdu pomohl. Na poprvé sice všechna suchá kůže pryč nebyla, ale po druhém použití už měla nohy hladké jako miminko. :-) Obě produkt doporučujeme. 

Jelikož mi došel oční krém, zavítala jsem do obchůdku Ziaja a vybrala si jeden z nejoblíbenějších očních krémů od Ziaji vůbec.

4. Ziaja oční krém petrželka
Krém je proti vráskám, které tedy zatím moc nemám, ale podle mě je dobré jim předcházet. S tímto krémem jsem nadmíru spokojená. 

Na jedné výstavě jsem narazila na značku Bione a pořídila si pleťový krém. 

5. Bione regenerační pleťový krém med Q10

Na parfums.cz měly akci na značku Revlon. K nákupu jednoho přípravku jste dostaly šampon zdarma. 

6. Revlon Professional Equave Sun Protection bezoplachový kondicionér proti slunečnímu záření
Je perfektní v těchto parných slunečních dnech. A hlavně se bude hodit na dovolenou k moři. Je dobré chránit vlasy před vysušováním a slunečními paprsky stejně jako naši pokožku. Vlasy nikterak nezatěžuje, příjemně voní a má jemný rozprašovač. 

7. Revlon Professional Equave Hydro Nutritive šampon
Je určený pro všechny typy vlasů a zatím jsem ho nezkoušela.

Navštívila jsem také prodejnu Dermacol, kde jsem uplatnila jejich bankovky. 

8. Sprchový gel Irská káva (recenze)
Jedna z mých nejoblíbenějších vůní těchto gelů. 

9. Sprchový gel sladké mango
Tuto vůni jsem ještě neměla a v obchodě mě zaujala. Na léto je příjemná. 

10. Krém na ruce Irská káva

11. Tělový peeling vodní meloun
Je jedním slovem skvělý. Neuvěřitelně krásně voní, té vůně se nemohu nabažit. Je dostatečně hrubý, takže je pokožka po použití pěkně jemná. Pokud milujete vůni melounů, tak jako já, tak neváhejte a tento peeling si pořiďte.

A to je z novinek vše. Co pěkného jste si pořídily v měsíci červenci vy?

5 komentářů:

  1. Ten scrub od Dermacolu si chci taky pořídit, jen jsem čekala, kdy se konečně dostane do drogérie :) A dermacol mango sprcháč si taky musím koupit, protože miluju vůni manga ♥

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné novinky :) Nejvíc si mě nalákala na pilník, asi si ho musím nutně pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů to je novinek.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je parádní nákup. Ten krém od Ziaja bych také ráda vyzkoušela! :) Od Bione Cosmetics jsem měla krém na obliej s konopím a byl fajn :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedava na ten balzam na pery hempz:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.