beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in březen

středa 1. dubna 2015

Kosmetické novinky aneb new in březen

Pěkné odpoledne,

březen máme za sebou a je čas nahlédnout, co nového se u mě sešlo. Za březen pár novinek přibylo, na některé jste už mohly číst recenzi a kdo sleduje můj instagram, tak už i pár novinek viděl. Pojďme na ně společně mrknout!


Využila jsem výhodné nabídky v Tetě a konečně jsem si pořídila antiperspiranty Rexona:

1. a 2. Rexona Maximum Protection confidence a sensitive dry 
Zatím jsem je nezkoušela, spotřebovávám jiné zásoby, co doma mám. Na léto se budou hodit. ;-)

Přišel mi balíček od přírodní kosmetiky Hristina:

3. Tělové mléko ostružina (recenze
Nedávno jste o něm mohly číst na blogu. Jsem s ním moc spokojená a určitě vyzkouším i nějaké další od této značky.

4. Krém na ruce a chodidla malinový muffin (recenze)
Více o krému si můžete přečíst v recenzi. Skvěle voní. 

Dále jsem si objednala pár věcí na Lekarna.cz (zejména jsem si doplnila zásoby snídaňových kašiček...), ale do košíku se dostaly i dva kosmetické výrobky:

5. Rimmel Stay Matte v odstínu 003 Peach Glow 
Můj nejoblíbenější pudr, ke kterému se stále vracím. Navíc ho mají za krásnou cenu 64 Kč, tudíž byl jasnou volbou.

6. gumičky Invisibooble spring fling v odstínu lila 
Z gumiček mám velkou radost, barvička je perfektní. Jediné co mě trochu zklamalo, je že se stejně vytahují jako klasické gumičky, jinak jsou ale super, skvěle drží, neutahují.

7. a 8. Flexitol balzám na rty a krém na nohy (recenze
O těchto výrobcích jste už na blogu také mohli číst. Pro suchou pokožku jsou opravdu výborné a mohu vřele doporučit.

Dále jsem se zastavila v prodejně Dermacol, kde jsem si vybrala jeden odstín nové barvy na rty a odlakovače na nehty.

9. Dermacol barva na rty v odstínu 6 
Krásná barvička, dlouho jsem nevěděla jakou zvolit. Váhala jsem mezi 1 a 6. Už jsem ji párkrát zkoušela a jsem s ní vcelku spokojená, i když jsem čekala možná trochu víc. Určitě čekejte recenzi.

10. Expresní odlakovač na nehty 
Zatím jsem je nezkoušela. Jsem na ně zvědavá, všude jsem na ně četla samou chválu...

Na konci měsíce jsem se zastavila do Douglasu a vzala si na zkoušku suchý šampon.

11. Batiste original
Suchý šampon jsem zkoušela pouze párkrát. Jsem s ním spokojená, vlasy pěkně odmastí.


Co pěkného jste si v březnu pořídily vy? 

3 komentáře:

  1. Rexonu si si perfektne vybrala. Budeš spokojná, pre mna je to doposial najlepši a naozaj fungujuci antiperspirant aký som mala. A taktiež Dermacol odlakovač - perfektný, tá chvála, čo si o nom všade čitala je pravdivá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rexona je skvělá. Stejně tak pudr od Rimmelu a šampon od Batiste. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  3. Telové mlieko s ostružinou ma zaujalo, veľmi sa toto ovocie v kozmetike nepoužíva :-)
    Moje aktuálne new in nájdeš tu: Nove

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.