beautylifebyhana: Spotřebováno za březen

sobota 11. dubna 2015

Spotřebováno za březen

Hezký večer, milé čtenářky!

Dnes jsem konečně našla čas sepsat Vám poslední postřehy o výrobcích, které se mi podařilo spotřebovat v březnu. Pár výrobků jsem i vytřídila, protože už je nepoužívám nebo je už nelze použít. Pojďme se podívat, co stojí za koupi a co už mi znovu přes práh nesmí. ;-)


1. Dermacol Aroma Ritual sprchový gel irská káva (recenze)
Jedna z nejlepších vůní sprchových gelů Dermacol. Jediné co by se mohlo trochu zlepšit je balení, které je dost měkké a zbytky gelu se špatně dostávají z balení. Jinak nemám co vytknout.

Celkové hodnocení: Určitě si zase koupím další balení. Doporučuji vyzkoušet! 

2. Lavender tělové mléko (recenze)
Přírodní levandulové mléko proti celulitidě, které příjemně voní, dobře se roztírá a vstřebává. Po použití je pokožka vyživená a hladší.

Celkové hodnocení: Tělové mléko mi vyhovovalo a mohu Vám ho doporučit. 

3. Avon hydratační sprej na vlasy
Taková blbůstka na vlasy, kterou jsem docela ráda používala v létě na oživení suchých konečků. Byl příjemný a jemně voněl. 

Celkové hodnocení: Za mě už znovu ne, ne že by byl špatný, ale přijde mi to jako zbytečná věc.

4. Alverde řasenka volume
Samotnou recenzi už mám sepsanou a brzy Vám ji zveřejním, takže se nebudu příliš rozepisovat, byla docela fajn, takový průměr.

To je ze spotřebovaných produktů vše a teď k těm vyhozeným:

5. Laky na nehty S-he
Nejsou úplně nejhorší a některé barvičky i docela pěkně drží. Všechny tři jsou už vyschlé, ale spotřebovala jsem jich více než polovinu. Hlavně ten fialový jsem ráda nosila. Taková decentní barvička. 

6. Essence lesk na rty
Děsně ulepená tubička... Lesk trochu zabarvil rty, ale dost lepil. Před několika lety dobré, ale teď už pro mě ne. Lepivé lesky nemám ráda a pomalu přesedlávám na rtěnky. :-)


Máte zkušenost s něčím výše uvedeným?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.