beautylifebyhana: Alverde Mascara Nothing but Volume

středa 15. dubna 2015

Alverde Mascara Nothing but Volume

Hezký den, milé dámy,

dnešní recenze se bude týkat jedné přírodní řasenky od Alverde. Je to úplně první řasenka od této značky, kterou jsem vyzkoušela. Celkový názor na ni by se dal shrnout větou: "Přírodní řasenka pro přirozené řasy". 


Kartáček je klasický štětinkový, což víte že moc nemusím. Je poměrně velký a hodně podobný, ne-li stejný jako u řasenky Gabriella Salvete. Celkově je tato řasenka hodně podobná GS. Řasenka je hodně mokrá, takže musíte chvilku počkat než zaschne. Výhodou je, že řasenka poměrně dlouho vydrží bez vysychání. Na řasách vytváří dojem "přirozených řas", lehce řasy prodlouží a natočí. Objem se opět nekoná. Barva je sytě černá. Bohužel řasenka lehce opadává. 



Výhodou je, že řasenka má přírodní složení, nicméně mě nějak nepřesvědčila o svých kvalitách. Není to úplný propadák, ale také žádný zázrak. Znovu už si ji nepořídím. 

Řasenku seženete v DM drogerii za 100 Kč.

Celkové hodnocení: (3/5)



Zkoušely jste nějakou řasenku od Alverde?

5 komentářů:

  1. ja som si nedavno kupila jednu od catrice červenu a tiež vytvara dojem prirodnych rias ale ked viem kdepotlacit sa celkom zvyraznia, lenze staci slza a uz je rozmazana takze skor snou pocitam na leto ked neduka studeny vietor a nevybehne ziadna slza, inak je zase vyhoda ze odlicovanim ide hned a pekne dole a to dlhotrvajucu treba viacej suchat takze každa je ina no:))

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle recenzi jsem byla docela zvědavá. Už několikrát jsem se zastavovala u Alverde, ale stále si nic nekoupila a váhala. Očichávala jsem jejich produkty a skoro nic mi nevonělo. Na oku vypadá řasenka moc hezky, tak bych možná nad zkouškou uvažovala.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je to průměrná řasenka, za tu cenu odpovídající kvalita...

      Vymazat
  3. Já jsem s ní bohužel taky nebyla spokojená. Tyhle velké kartáčky mi nevyhovují už jen z principu. Jelikož mám od přírody dost nevýrazné oči, tak od řasenky očekávám něco, co těm očím dodá šmrnc. Bohužel alverďácká řasenka to neumí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mi tento typ kartáčků také nevykouzlí parádní řasy.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.