beautylifebyhana: Paletka Wet n Wild

sobota 4. dubna 2015

Paletka Wet n Wild

Zdravím milé čtenářky!

Dnes bych Vám ráda ukázala jednu skvělou paletku od Wet n Wild. Možná jste dnes čekaly spotřebováno, ale nebojte nepřijdete o něj, čekejte ho v týdnu. Paletku jsem vyhrála v giveaway u Natálky. Tato paletka u nás bohužel není běžně dostupná. Paletku mám v odstínu E380B Walking on Eggshells.


Stíny jsou ukryty v levném, ale docela pevném plastovém obalu. V balení jsou dva aplikátory, jeden štěteček a druhý houbičkový aplikátor. Jsou fakt malinkaté a těžko byste se s nimi líčily. Já je vůbec nepoužívám, není nad štětec. Teď už k samotným stínům. Paletka je moc pěkně pigmentovaná, stíny nikterak nepráší. Barvičky jsou krásné, jsou to přesně ty barvičky na běžné denní nošení, které používám skoro každý den. Výdrž stínů je také fajn, s bází vydrží téměř celý den.


Na zadní straně obalu je uvedeno, kam byste měly jednotlivé stíny aplikovat. 


Paletku jsem si opravdu oblíbila a používám ji teď skoro každý den. Jsem s ní moc spokojená, škoda, že není k dostání i u nás. Pořídit ji můžete třeba na eBay.

Celkové hodnocení: (4/5)


Jak se Vám paletka líbí?

4 komentáře:

  1. tak jsem ráda, že se líbí :) třeba se u nás časem objeví...

    OdpovědětVymazat
  2. Já už takových stínů mam hodně a sháním spíš ted matnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matná by se mi také hodila :-)

      Vymazat
    2. Hodně lidí ted ,luví o E-style stínech,přemýšlím o nich :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.