beautylifebyhana: Spotřebováno za duben

středa 29. dubna 2015

Spotřebováno za duben

Hezký večer, milé čtenářky!

Konec měsíce se nám blíží a já už žádnou další kosmetiku nespotřebuji, takže tu dnes pro Vás mám spotřebováno. Není toho zase tolik, takže to bude krátký článek. Spotřebovala jsem téměř samé přípravky na odlíčení.


1. Micelární voda Eucerin (recenze)
S micelárkou jsem byla spokojená na dočištění pleti, nikterak nedráždila a dokonce i trochu hydratovala. Ale rozhodně nebyla dobrá na odlíčení očního make-upu. V kombinaci s odličovačem očního make-upu od Ryoru to bylo dobré kombo.

Celkové hodnocení: Za sebe si ji už znovu nekoupím. Za tu cenu jsou na trhu lepší micelárky.

2. Nivea zklidňující pleťová voda
Pleťovou vodu jsem měla u rodičů, takže jsem ji nikdy nepoužívala moc dlouho v kuse. Je určená pro suchou a citlivou pleť. Příjemně voněla a nebyl z ní cítit alkohl. Pleť nevysušovala a jemně vyčistila. Nenaskákaly mi po ní žádné pupínky, takže za mě ok.

Celkové hodnocení: Mohu Vám ji doporučit. Klidně bych si ji pořídila znovu.

 3. Balea čistící ubrousky
Malinové čistící ubrousky z limitované edice. Tyhle mi moc nevyhovovaly, trochu mě pálil obličej a byl po nich trochu napnutý. Odličují průměrně, jsou spíše na dočištění. Rozhodně nejsou na každodenní používání.

Celkové hodnocení: Tyhle už pořídit nejdou, ale i kdyby šly, tak bych si je stejně nepořídila. 

4. B. U. Hippy soul  
Moje oblíbená toaletka. Krásně květinově-ovocně voní a dlouho vydrží.

Celkové hodnocení: Další už mám doma a Vám doporučuji minimálně očuchat. ;-)


Máte zkušenost s některým ze spotřebovanců?

2 komentáře:

  1. Jen 4 kousky? To já toho tentokrát zvládla vyloženě hromadu, zrovna se chystám na sepisování... Jinak mám zkušenosti s pleťovou vodou Nivea, je moje oblíbená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já poslední dobou spotřebovávám hodně, ale je to tím, že mám vždycky načatých několik stejných výrobků - jeden sprcháč na vaně a druhý ve sprchovém koutě. A to pak ubývá víc, když jsou načaté výrobky dva.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.