beautylifebyhana: Spotřebováno duben

středa 30. dubna 2014

Spotřebováno duben

Hezký čarodějnický večer, milé čtenářky,

opět tu máme konec měsíce a s ním i spotřebováno. Poslední dobou vůbec nestíhám a to i co se týče spotřeby. Tento měsíc se mi podařilo spotřebovat pouze 3 produkty. Nicméně dalších x je jich skoro na dně, takže o nich příští měsíc. 


1. Dermacol šetrné pleťové mléko (recenze)
Tohle pleťové mléko jsem měla u rodičů, a bylo otevřené opravdu neskutečně dlouho. Takže se není ani čemu divit, že se mi zkazilo a zbytek jsem vyhodila. Nicméně to nemění nic na tom, že bylo velmi dobré. Používala jsem ho z počátku hodně často, ale pak jsem ho nějak odsunula a už se k němu moc nevracela. A takhle to s ním dopadlo...

Celkové zhodnocení: Mléko nedráždí, je šetrné k pleti a velmi dobře odlíčí. Spotřeba odličovacích mlék je u mě hodně malá, takže se příště zase poohlédnu po nějakém jiném. Jediné, co bych mu vytkla, je řidší konzistence. 

2. Nivea výživné tělové mléko do sprchy (recenze)
O tomto tělovém mléku jsem se tu zmiňovala nedávno, takže kdo chce znát můj názor přečte si ji. Pokukuji teď po těch nových variantách a pořídím si asi to kakaové. Na dny, kdy není čas se mazat, je to pro mě ideální alternativa. 

Celkové zhodnocení: Pokud čekáte, že Vám toto mléko vyživí pokožku jako klasické tělové mléko, tak po něm raději nesahejte. Hydratace je o něco horší, než u klasického mazání. Já jsem si ho ale celkem oblíbila. 

3. Dermacol harmonizující sprchový gel belgická čokoláda (recenze)
Skvělý sprchový gel, ke kterému se určitě vrátím. Tu vůni prostě miluji. :) Jinak co říci ke sprchovému gelu více, myje jak má a pění dobře. 

Celkové zhodnocení: Pokud máte rádi vůni pomerančů a čokolády (vánoční želé), tak pro něj určitě běžte. Já po něm zase sáhnu v zimních měsících. 


Toť pro tento měsíc vše! Užijte si čarodějnice!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.