beautylifebyhana: DM box v Česku

úterý 27. května 2014

DM box v Česku

Hezký den, milé čtenářky,

po delší odmlce, kdy jsem se připravovala na státnice, se opět hlásím s článkem. Dnešní článek pouze jen krátký a informativní. V následujících dnech se pak už můžete těšit na další klasické recenze a jiné články. DM dnes zveřejnilo na svých FB stránkách možnost získat DM box. Po dlouhé době obdivování těchto DM boxů v zahraničí se některým z nás může poštěstit tento balíček získat. 

zdroj
Co udělat pro získání boxu?

Stačí vyplnit formulář na stránkách DM (zde). Vybrat si prodejnu pro vyzvednutí boxu a pak už jen čekat zda se na Vás usměje štěstí a budete vybrána. Box by měl obsahovat nové výrobky v sortimentu DM prodejen pro nadcházející letní období v hodnotě 600 Kč. Box Vás vyjde na 149 Kč.

Zúčastníte se "soutěže" o DM box?

4 komentáře:

  1. Už jsem se zaregistrovala,snad budu mít šťestí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to nechává totálně chladnou, já už jsem jaksi z boxy skončila, většinou je to plné věcí co bych si sama nekoupila ani omylem,takže těším se na nějaké recenze tohohle boxíku,ale mě to neuchvátilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ostatní boxy vůbec nezaujaly, ale tyto se mi líbily, alespoň ty, co byly v Německu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.