beautylifebyhana: Novinky březen 2014

čtvrtek 3. dubna 2014

Novinky březen 2014

Zdravím všechny čtenáře tohoto příspěvku!

Je tu začátek nového měsíce a tak jako již tradičně se tu objevuje článek s novinkami, které jsem si pořídila za minulý měsíc, tentokrát za březen. V měsíci březnu jsem nakupovala hlavně pleťovou kosmetiku a také jsem využila skvělé slevy na laky Miss sporty v drogerii Teta. 


1. laky na nehty Miss sporty 
Využila jsem slevy v Tetě na 1+1 lak zdarma a pořídila jsem si nové jarní barvičky laků, konkrétně odstíny 453, 455, 461 a 465. Když jsem byla v Tetě, tak už na mě moc odstínů nezbylo, ale i tak jsem si vybrala a mám z laků opravdu radost a těším se na lakování.

2. noční hydratační krém triple active L´Oréal 
Tento krém používám cca týden, došel mi stávající od Nivei a tak jsem pro změnu sáhla po L´Oréal. Jelikož ho zatím používám hodně krátce, nemám na něj jasný názor. Zatím se mi zdá ale dobrý, uvidíme, jak obstojí při delším testování. 

3. micelární voda  L´Oréal 
Micelární vodu si vybrala jako dárek k nákupu nočního krému. Chtěla jsem si nějakou micelárku pořídit, L´Oreál jsem chtěla zkusit, ale pak přišla micelárka od Garnier a ta mě zaujala daleko více, takže jsem si koupila tu, když byla ale možnost zkusit ji v podstatě zdarma, řekla jsem si, že ji zkusím. Zatím jsem ji vyzkoušela pouze párkrát, ale překvapila mě, jak skvěle odličuje oči. Bohužel mi přišlo, že se mi po jejím použití začaly dělat pupínky, musím ji ještě pořádně ozkoušet, zda to bylo micelárkou, nebo něčím jiným. 

4. micelární voda Garnier
První z micelárních vod, která mě opravdu zaujala tak, abych si ji pořídila. Její obal je opravdu krásný, líbivá baculatá flaštička. Na micelárku jsem už četla řadu pozitivní, ale i negativních recenzí, tak jsem zvědavá, jak sedne mě. 

5. Bio arganový olej Saloos 
O tomto olejíčku jsem četla samé zázraky, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším. Je to omlazující, přírodní olej určený k péči o všechny typy pleti a je vhodný i pro pleť citlivou. Olejíček příjemně, hodně specificky voní, někomu by tato vůně nemusela vonět, ale já s ní problém nemám, je mi příjemná. Olejíček se do pokožky pěkně vstřebá. Zatím ho moc dlouho nepoužívám, takže nemůžu o něm nic moc více říct, ale až řádně odzkouším, napíšu samostatnou recenzi. 

6. šampon Gliss kur Million gloss 
Zaujalo mě zejména balení šampónu, krásná modrá barvička a ty odlesky... Tento šampon je určený pro matné vlasy bez lesku. Zatím čeká na otestování, ale už se na něj moc zvědavá a brzy se dostane ze skříně do koupelnové poličky. ;)


Co nového jste si v březnu pořídily?

6 komentářů:

  1. O té micelárce Garnier se teď všude píše... taky bych ji chtěla zkusit :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Ta nová řada od Gliss Kur mi snad nedá ani spát:-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě také všude vykukoval, tak jsem si ho pořídila. Už jsem ho asi dvakrát použila a musím říct, že je opravdu hodně kořeněné vůně...

      Vymazat
  3. Laky od Miss Sporty zbožňuji, mají několik krásných barev a vždy si najdu jeden, který mi padne do oka. :-)
    Jinak máš nádherný blog. :-) http://radostdoduse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :) Já mám také laky od Miss Sporty ráda, na to jak jsou levné, tak dobře kryjí a výdrž také slušná.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.