beautylifebyhana: Mini recenze

neděle 6. dubna 2014

Mini recenze

Hezký den, milé čtenářky,

dnešní článek se bude týkat dvou krátkých recenzí na rozličné výrobky od odlišných značek. Jsou to produkty, o kterých bych se tady ráda zmínila, ale na samotnou recenzi by to nestačilo, tak jsem se je rozhodla spojit do jedné. 


První o čem bych Vám ráda napsala pár řádků, je vyhlazující podkladová báze pod make-up od mého oblíbeného Dermacolu. Není to zase tak dlouho, co pro mě byla báze pod make-up naprosto zbytečnou věcí. Pak jsem si ale objednala z eshopu Dermacol a bázi dostala k nákupu a svět se změnil... Nebo ne? Báze je gelové konzistence, ve složení se moc nevyznám, ale co si budeme povídat, budou to samé silikony. Nicméně naštěstí mi nikterak neucpává póry a netvoří se mi tak akné. Výrobek uvádí, že je hypoalergenní. Po nanesení na pleť mám pocit mastné pleti, ale za chvíli to poleví a pleť je krásně hladká. Make-up se na pleť díky bázi lépe nanáší (jakoby klouže po pleti), ale že by díky ní déle na pleti vydržel, bych neřekla. Výdrž make-upu mi přijde stejná s bází i bez ní. 

Shrnutí: Bez této báze si život představit dovedu. Zase tolik mě nenadchla, ale až ji spotřebuji, tak se poohlédnu po nějaké jiné. Za hlavní výhodu považuji lepší nanášení make-upu. 

Bázi seženete běžně v drogeriích nebo na internetu. Toto malé balení (10 ml) se cenově pohybuje kolem 150 Kč. 

celkové hodnocení: (3/5)



Druhým výrobkem je medový balzám na rty od značky Pleva. Značka Pleva se zaměřuje na včelí produkty a výrobky z nich. Výrobky se dají sehnat většinou přímo u včelařů, v lékárnách, v bio obchodech nebo na internetu. Od této značky už řadu let používám mast s propolisem, kterou Vám mohu doporučit. Je skvělá na podporu hojení, opary apod. Rozhodla jsem se proto vyzkoušet něco dalšího a sáhla jsem po tomto balzámu. Balení je plastové s kovovou kuličkou (takové velmi jednoduché a laciné balení). Balzám se dobře nanáší (kulička krásně chladí), ale na můj vkus je balzám příliš vodový. Na rtech mi není moc příjemný, je olejový, což mi vadí. Výdrž také není nic moc, čímž se snižuje jeho hydratační schopnost. Znovu bych určitě nekoupila. 


Od balzámu jsem očekávala více, docela mě zklamal. Cena se pohybuje kolem 60 Kč. 

celkové hodnocení:  (1/5)


Používáte podkladové báze, nebo to považujete za zbytečnost?

4 komentáře:

  1. Já jsem si velice oblíbila bázi :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si na ní zvykla a používám ji pravidelně, pokukuji ale po jiné.

      Vymazat
  2. skoda lebo ten balzam vyzera fakt super!

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu značku Pleva teda vůbec neznám. Já si momentálně kupuju kosmetiku zn. Bione Cosmetics s konopím a jsem spokojená. Mám i balzám a je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.