beautylifebyhana: Odličování s Niveou pure & natural

středa 23. dubna 2014

Odličování s Niveou pure & natural

Zdravím Vás, milé čtenářky,

dnešní recenze bude opět o výrobcích značky Nivea, tentokráte o dvou odličovacích prostředcích od Nivey. Konkrétně půjde o "přírodnější" produkty z řady pure & natural - pleťovou vodu a pleťové mléko


Tato řada obsahuje 95 % ingrediencí přírodního původu. Neobsahuje parabeny, silikony, barviva a minerální oleje. Produkty mě upoutaly nejen svým obalem, ale i právě díky těmto vlastnostem. Neříkám, že nějak dbám na to, co kosmetika obsahuje. Upřímně to raději moc nesleduji, ale občas ráda sáhnu po něčem "přírodnějším". 

Čistící pleťové mléko 

Co o něm píše výrobce: Pleťové mléko obsahuje bio arganiový olej a BIO aloe vera. 
  • jemně odstraňuje veškeré nečistoty a make-up 
  • podporuje přirozenou rovnováhu hydratace pleti 
  • zanechává pleť čistou, svěží vláčnou

A co na to říkám já?
Mléko je stejně jako voda určeno pro všechny typy pleti. Nejdříve mě na něm zaujala jeho velmi příjemná vůně, nevím jak ji popsat, je taková přírodní. Na obale je uvedeno, že by se mělo používat ráno a večer, já ho používám pouze večer na odlíčení make-upu. Mléko se nebojím použít ani na oblast kolem očí, jelikož mléko vůbec nikterak nedráždí. Pokožka je po něm pěkně vláčná a očištěná. (zbyteček nečistot stáhnu ještě pleťovou vodou) Konzistence je trochu hustší, než jsem byla zvyklá u pleťového mléka od L´Oreál nebo od Dermacolu. Pleť po použití nelepí. Je zklidněná a nevysušená. 

S tímto mlékem jsem velmi spokojená a i po už asi jeden a půl měsíčním používání ho mám stále ráda. Je to věc, kterou si koupím znovu. 

 celkové hodnocení:(5/5)



Pleťová voda
Pleťová voda stejně jako mléko obsahuje arganinový olej a BIO aloe vera.

  • jemně dočišťuje pleť a udržuje přirozenou rovnováhu hydratace
  • zanechává pleť dokonale čistou, svěží a zářivou

Z pleťové vody už tolik nadšená nejsem. Vadí mi hlavně to, že je z ní dost cítit alkohol. Jinak ale pleť dobře vyčistí a pleť mi ani nikterak nedráždí. Po vyčištění mlékem sesbírá poslední nečistoty. Po dočistění pleť nikterak nelepí a ani není vysušená. Řekla bych klasická pleťová voda, nic míň, nic víc od ní nečekejte.


 celkové hodnocení:
(4/5)


Pleťová voda i mléko se prodává ve 200 ml balení běžně v drogeriích za cca 120 Kč. 



Dáváte přednost přírodní kosmetice nebo je Vám to jedno?

4 komentáře:

  1. Tyhle produkty jsem od téhle značky ještě neměla, ale to mléko mě moc zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. čistiace mlieko použivam vyhradne na oči ked odličujem je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám na celý obličej, občas přejedu i oči a opravdu dobře je odlíčí.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.