beautylifebyhana: Spotřebováno březen

pondělí 31. března 2014

Spotřebováno březen

Hezké pondělní odpoledne, milé dámy,

dnešní spotřebováno bude o produktech, o kterých jsem se tu už zmiňovala, takže to vezmeme rychle. Celkem se mi za měsíc březen podařilo spotřebovat 5 výrobků, což považuji za můj dlouhodobý průměr. Nevím, jak to ostatní dělají, ale mně se málokdy podaří spotřebovat více výrobků.




1. lesk na rty miss sporty 003 Poppy (recenze)
Tento lesk nepatří zrovna k těm povedeným, je to spíše horší průměr. Je hodně řídký a na rtech moc dlouho nevydrží. Byl hodně světlé barvy, takže zanechal rty přirozeně zbarvené. Jediným plusem je, že tolik nelepí. 

Celkové zhodnocení: Příště bych určitě sáhla po jiném lesku. Tento balzám už se nevyrábí, no jo už ho mám doma taky pěknou dobu, tak cca 2 roky. 

2. Balea Urea balzám na rty (recenze)
Balzám mi ze začátku přišel docela fajn, ale po čase se mi zprotivil. Používala jsem ho zejména na noc, protože když jste ho dali větší vrstvu, tak vytvořil bílý povlak. Na rtech mi vadil, měl takovou divnou pachuť. S hydratací je na tom, řekla bych, průměrně. Hodně suchým a popraskaným rtům nepomůže. U tohoto produktu se ukazuje, že má smysl psát spotřebováno, jelikož můj názor na začátku používání, byl zcela odlišný, než je teď na konci balení. 

Celková zhodnocení: Balzám si znovu nepořídím a jsem už docela ráda, že jsem ho už spotřebovala. 

3. Nivea regenerační noční krém (recenze)
S tímto nočním krémem jsem byla spokojená. Optimálně hydratuje smíšenou pleť. Platí to co už jsem psala v recenzi, takže pokud Vás tento krém zaujal, tak si ji můžete přečíst.  

Celkové zhodnocení: Myslím, že za tu cenu je to odpovídající kvalita. Byla jsem s ním spokojená, ale jelikož krémy ráda střídám, tak si jej teď znovu nepořídím. Ale můžu Vám ho doporučit. 

4. Pudr Rimmel Stay Matte odstín 003 Peach Glow (recenze)
Tento pudr už je u mě stálicí, myslím, že už tu bylo o něm řečeno dost a není se třeba o něm více rozepisovat. Tentokrát jsem vyzkoušela tmavší odstín 003 a vyhovuje mi. 

Celkové zhodnocení: Jsem s ním naprosto spokojená a nemám důvod si ho znovu nekupovat. Doma už mám další.


5. Pantene Nature fusion (recenze)

Na šampon jsem nedávno psala recenzi, takže jen krátká zmínka. Se šamponem jsem byla velmi spokojena, dobře umýval vlasy, pěnil a vlasy po něm byly pěkně nadýchané.

Celkové zhodnocení: Tento šampon byl moc fajn. Od Pantene právě testuji další šampon a zatím vypadá stejně dobře. 


Máte s něčím ze spotřebovaných zkušenosti? Kolik spotřebujete průměrně výrobků vy?

3 komentáře:

  1. Nočny krem nivea použivam spolu s dennym su fakt vyborne č.1 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento noční byl fajn, skvělý je i oční aqua sensetion :)

      Vymazat
  2. Pudr Rimmel mam naopak v novinkach. Nejsem na pudry nijak narocna, tak snad bude fajn:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.