beautylifebyhana: Novinky únor 2014

úterý 4. března 2014

Novinky únor 2014

Hezký den, milé čtenářky,

dnes přicházím s ukázkou nových přírůstků, které jsem si pořídila během měsíce února. Omlouvám se za drobné zpoždění, ale přes víkend jsem byla u rodičů, takže jsem tam neměla všechny novinky, ale teď už je na řadě se na ně podívat.


Moje kosmetické zásoby rozšířily tyto věci:

1. lak na nehty od Gabriella Salvete v odstínu 116 - Už jsem ho zkoušela lakovat a byla jsem trochu zklamaná, očekávala jsem daleko větší schopnost krytí. Jinak barvička je to moc pěkná, ale docílit takové jaká je v lahvičce není úplně snadné. :(

2. lak na nehty opět od Gabriella Salvete tentokrát v odstínu 131 - Ten jsem zatím zkoušela pouze na jeden nehet a také jsem čekala, že bude alespoň trochu růžový, ale je spíše průhledný. Nicméně třpytky jsou opravdu krásné. 

3. toaletní voda B. U. Hippy soul - Krásná květinovo-ovocná vůně, která vydrží opravdu dlouho vonět. Nyní v DM za akční cenu něco kolem 200 Kč + v 50 bodové knížce sleva -25 %.

4. balzámy na rty od ČS - Při poslední návštěvě pobočky ČS jsem dostala dva balzámy na rty. Jsou to klasické jelení loje, které příjemně voní. 

5. Labello Cherry - Asi ho každá znáte. Líbí se mi na něm balení, krásně voní a nepatrně zbarví rty. 

6. antiperspirant Rexona linen dry - Už jsem zkoušela tento antiperspirant ve spreji a s ním jsem byla celkem spokojená, tak jsem se rozhodla zkusit i tuhý. 


Máte s některým výše zmíněným produktem zkušenosti?

10 komentářů:

  1. Mám deodorant B.U. Hippy soul a to je skvělá vůně! Nicméně ten obal hippísáckej ještě skvělejší! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tuhle vůni přišla v podstatě náhodou a škoda, že jsem o ni nevěděla dřív. Je fakt skvělá. Obal je také super. :o)

      Vymazat
  2. Laky vypadají na pohled krásně, ale málokterý vždy vypadá pěkně i na nehtech, což je škoda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu voňavku dostala od někoho potencionální tchýně, tak se tam s ní vždycky navoním :D :D :D moc hezká! :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se s ní poprvé setkala, když ji dostala moje potenciální švagrová :D a oblíbila jsem si ji tak, že jsem si ji musela koupit také.

      Vymazat
  4. jeeej tožvie či aj slovenska sporitelna ma balzamy:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty laky jsou hezké, nechceě přidat i fotku, jak vypadají na nehtech?

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, určitě až příště nalakuji, tak nafotím. ;o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.