beautylifebyhana: Péče o vlasy s Pantene Nature fusion

neděle 9. března 2014

Péče o vlasy s Pantene Nature fusion

Hezký večer, milé dámy!

Jak jste si užily víkend? Já pracovně, seminárka, bakalářka,... Dlouhou dobu jsem se tu nezmiňovala o péči o vlasy, tak to dnes napravím. Tuto sadu od Pantene už delší dobu používám, šamponu i kondicionéru už je v lahvičce jen trochu, tak je čas si o nich něco povědět. Nejsem si zcela jistá, zda tuto řadu nature fusion seženete v drogeriích, nicméně koukala jsem na internetu a někde se tato řada ještě dá sehnat. Já už ji mám doma určitě dva roky, přes železné zásoby se na ně dříve řada nedostala...


Řada je určena pro jemné vlasy, které mám. Začneme šamponem. Šampon obsahuje výtažky z rostliny Cassie, jež je známá v čínské a indické medicíně, napomáhá k hebkosti, lesku a pevnosti vlasů. Šampon pěkně voní a vůně vydrží ve vlasech i po umytí. Je řidší gelové konzistence a dobře pění. Od té doby co používám tento šampon (vždy společně s kondicionérem), tak mám vlasy pevnější a ani mi tolik nevypadávají. Vlasy jsou i lesklejší. Co se týče složení, tak to nějak moc neřeším, ale kdo by chtěl a rozumí tomu, tak přikládám fotku. 



Dále po šamponu vždy používám kondicionér, jelikož mám delší vlasy a bez něho bych vlasy nerozčesala a bylo bych jich více v kartáči než na hlavě. Kondicionér je hustý, po nanesení jsou vlasy hladké a po osušení se i velmi dobře rozčesávají. Vlasy jsou po něm uhlazené, ale nejsou zplihlé. 

Malý tip: Jakýkoliv kondicionér je potřeba pořádně z vlasů vymýt, jinak vlasy budou zplihlé a bez lesku, je také vhodné použít k opláchnutí vlažnější vodu (ne horkou).



A nakonec maska. Tu používám jen občas, tak jednou do týdne a v době kdy nepoužívám kondicionér. Takže buď maska nebo kondicionér. S maskou jsem spokojená nejméně. Vadí mi na ní to, že vlasy mi po ní elektrizují a mám je všude rozlétané, takže na moje vlasy nefunguje tak jak má. Neuhlazuje. Vlasům ale dodá lesk. Masku je potřeba rovnoměrně nanést a nedávat příliš velkou vrstvu a hlavně pořádně vymýt, jinak vlasy zmastí. Za mě nejslabší kousek z této řady.



S šamponem a kondicionérem jsem spokojená, avšak maska má u mě mínus.



Jaký šampon právě používáte vy?

5 komentářů:

  1. Chci už dlouho dobu něco od Pantene si koupit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně ještě používám šampon aqua light od Pantene, ten také můžu doporučit. Určitě něco vyzkoušej.

      Vymazat
  2. Sada vypadá hodně dobře, ale bohužel jemné vlásky nemám:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja použivam akurat baleu, ja mam take jemne vlasy ale pokym si neobliekam sveter takmi neelektrizuju inak tato rada vyzera dobre:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem bohužel ani svetr oblékat nemusela.. :(

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.