beautylifebyhana: Belgická čokoláda, mňam :)

čtvrtek 20. března 2014

Belgická čokoláda, mňam :)

Hezký pátek, milí čtenáři,

dnes mám chuť na čokoládu, tak si dáme článek o belgické čokoládě, co říkáte. Nebude to však o té k jídlu, ale o pečující. Představíme si sprchový gel a tělové mléko z řady Aroma Ritual. 


Do řady Aroma Ritual jsem se naprosto zamilovala. Postupně zkouším další a další vůně. Už jste se tu mohly dočíst o pistácii, vodním melounu a teď je na řadě belgická čokoláda. Této vůni jsem naprosto podlehla a ze zmiňovaných ji mám nejraději. 

Sprchový gel jsem začala používat v období Vánoc, pro toto období je vůně jako dělaná. Konzistence je překvapivě gelová, hustá, oranžové barvy. Krásně pění a splňuje to co od gelu očekávám. Nezpozorovala jsem, že by nějak vysušoval, ale ani nějak výrazně hydratační taky nebude. Vůně je naprosto dokonalá je z ní krásně cítit čokoláda, ale i pomeranče (trochu na té vůni ujíždím... no trochu), vždycky se těším na sprchování, které si s tímto gelem naprosto užívám. :) Vůně po umytí je z pokožky ještě malinko chvilinku cítit, ale bohužel ne dlouho. 


Sprchový gel je o objemu 250 ml a cena se pohybuje kolem 60 Kč, ale ve slevě se dá sehnat za mnohem méně. 

TIP: Tento týden akce v Albertu 1+1 na sprchové gely Dermacol.

Jak jste již vypozorovaly z předchozích pochvalných slov, nemohu tento gel hodnotit jinak než plným počtem srdíček. Tento gel si určitě znovu pořídím, je báječný!

celkové hodnocení: (5/5)


Tělové mléko mi už tolik voňavé nepřijde, vůně není tolik intenzivní jako u sprchového gelu. Cítím z něho spíše pomeranče. Konzistence je naprosto ideální, ani hustá, ani řídká. Mléko se velmi dobře roztírá a rychle se vstřebává. Na pokožce nezanechává žádný mastný film. Pokožce však nedopřeje dlouhodobou hydrataci. Hydratace je spíše průměrná, možná lehce podprůměrná. Pro normální pokožku by mohlo dostačovat, ale pokud máte suchou pokožku, tak Vám rozhodně stačit nebude. Vůně na pokožce vydrží pár hodin, řekla bych tak 2-3 hodiny (hrubý odhad, rozhodně jsem to neměřila). 



Tělové mléko se prodává za cca 100 Kč/200 ml. 

Z tělového mléka už tolik nadšená nejsem. Uvítala bych především lepší hydrataci. 

celkové hodnocení: (3/5)


NOVINKA: Dermacol po karibské novince přichází na trh s dalším sprchovým gelem, tentokrát s vůní manga


zdroj


Také jste si oblíbily řadu Aroma Ritual?

5 komentářů:

  1. Určitě vyzkoušej, sprchový gel je báječný!

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem tento sprcháč! :) A chcela by som vyskúšať aj tú novinku s mangom. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Také se na něj chystám, ale zatím jsem ho v drogeriích neviděla.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.