beautylifebyhana: Legendární paletka UNDRESSED

pátek 14. března 2014

Legendární paletka UNDRESSED

Hezký den, milé dámy,


nejznámější paletku Undressed od MUA Vám asi nemusím představovat, věřím, že jste se s ní na některém blogu již potkaly a možná i mnohé z Vás ji máte doma.


Minulý rok byl spuštěn nový e-shop (oficiální zastoupení značky MUA v ČR) a při této příležitosti jsem byla oslovena, zda bych si nechtěla vybrat nějaké produkty k recenzi. Jelikož už zkušenost se značkou MUA mám a s jejich paletkami jsem spokojená, rozhodla jsem se rozšířit svou sbírku o další paletku. Původně jsem si chtěla pořídit paletku Matte, ale jelikož zatím nebyla na skladě, sáhla jsem po legendární Undressed. Přeci jen jsem chtěla vědět, co na ní všichni mají a jestli je opravdu tak skvělá. Kromě paletky jsem si vybrala novinku Power pout.


Paletka obsahuje 12 očních stínů, dva z toho jsou matné, zbylé obsahují třpytky. Konzistence stínů je máslovitá, což mi vyhovuje, nejsou prašné. Pigmentace je skvělá. Na paletce se mi líbí, že má multifunkční využití. Můžete s ní vykouzlit nenápadné denní líčení, ale i večerní líčení na párty. Já jsem si oblíbila zejména horní řadu stínů. Zejména první dva oční stíny oční víčko krásně prozáří. Jediné, co je nepoužitelné, je aplikátor. Stíny z něj nejdou tolik přenést na oční víčko, jako když použijete štětec. Jinak jí ale nemám co vytknout a tyto stíny se staly mými oblíbenými a nejvíce využívanými. 


Pokud se ptáte na cenu, tak ta je až neuvěřitelná, seženete ji na oficiálním e-shopu za krásných 169 Kč. 


celkové hodnocení:(5/5)


Vlastníte některou z paletek? Jaká se Vám líbí nejvíce?

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.