beautylifebyhana: Spotřebováno únor

pátek 28. února 2014

Spotřebováno únor

Hezký večer,

dostali jsme se opět na konec měsíce a jsem tu s pravidelným článkem o spotřebovaných věcech. Tento měsíc byla spotřeba slabší než jsem si původně myslela. Do dna jsem vypotřebovala pouhé 4 produkty, z toho jeden větší vzoreček. Koukám, že ty spotřebované výrobky jsou tentokráte laděny do zelena. ;D


1. Dermacol Aroma Ritual sprchový gel sicilská pistácie (recenze)
Myslím si, že k tomuto sprchovému gelu nemusím nic dodávat. Bylo tu už o něm řečeno mnoho, kdo by se rád dozvěděl více, může si přečíst recenzi. 

Celkové zhodnocení: Miluji vůně sprchových gelů Aroma ritual a už si to bez nich neumím představit. Doporučuji v drogerii očichat a určitě nějaký pořídit!

2. Dermacol zklidňující pleťová voda 
Další spotřebovaná věc je opět od Dermacolu, tentokráte zklidňující pleťová voda pro citlivou pleť. O této pleťové vodě jsem se na blogu nezmiňovala, tak Vám napíšu krátkou recenzi. Na pleťové vodě se mi líbí, že neobsahuje alkohol, tudíž nevysušuje a nedráždí pokožku. Má příjemnou vůni. Obsahuje výtažky z oliv. Používala jsem ho pravidelně jak k doodlíčení, tak k očištění pleti ráno.

Celkové zhodnocení: Byla jsem s ním spokojená a někdy v budoucnu po něm třeba znovu sáhnu. Teď mám ale zásobu jiných a pak bych také konečně ráda vyzkoušela micelárku. 

3. Astor řasenka Look Out (recenze)
Na tuto řasenku jsem nedávno psala recenzi. Řasenka perfektně řasy prodlouží, avšak nezahustí. Netvoří žmolky ani neopadává. Spokojená jsem také s plastovým kartáčkem, ty já můžu. ;) 

Celkové zhodnocení: Pokud hledáte řasenku na prodloužení řas, tak Vám tuto můžu doporučit. Řasy opravdu pěkně prodlouží a pročeše. Často bývá ve slevě v DM knížce a za tu cenu je to určitě super kup. 

4. Rene Furterer Paris Volumea kondicionér
Stejně jako u masky, kterou jsem vyzkoušela je vůně krásná. Tato je taková svěží, citrusová. Ze vzorku, který je sice docela velký (30 ml), takže mi vydržel cca na 6 umytí, se nedá zase tolik poznat a říct, jak působí při dlouhodobém používání. Nicméně vlasy byly po něm pěkně uhlazené, voňavé a nadýchanější. Rozčesávání vlasů po umytí bylo snadné. Nicméně žádné velké zázraky nečekejte. Vlasy Vám to nezdvojnásobí.

Celkové zhodnocení: Nemám potřebu si pořizovat plné balení. Je sice dobrý, ale nedělá mi s vlasy nic zvláštního. Cena se pohybuje kolem 500 Kč, což také zrovna není málo za kondicionér. 

4 komentáře:

  1. Ten pistáciový sprcháč jsem měla taky, ale zároveň jsem měla nutkání ho ochutnat, protože pistácie jsou moje závislost. :D Nejvíc mi voní právě ten a už se na něj brzy chystán znovu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu báječný! Mně teď ve sprše dělá společníka belgická čokoláda a ta je tedy také super, voní jako vánoční želé. ;)

      Vymazat
  2. teraz sa chystám na nový, ananásovo kokosový ♥... som veľmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ho už okukovala včera v DM, cítila jsem z něj hlavně ananas.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.