beautylifebyhana: Lak na nehty Sally Hansen - odstín 87 Violet Sparks

pondělí 4. února 2013

Lak na nehty Sally Hansen - odstín 87 Violet Sparks

V dnešním příspěvku Vám představím lak na nehty od značky Sally Hansen. Konkrétně jsem si pořídila odstín 87 Violet Sparks. Lak je světle fialovo-růžový s drobnými třpytkami, kterých není mnoho. Ve skutečnosti je trošičku více výraznější než na fotografiích (bohužel se mi nepodařilo lépe barvu zachytit, za což se Vám omlouvám). 


Jde o zpevňující lak na nehty s bio-aktivním sklem. Velkou předností tohoto laku je výdrž. Na nehtech drží dlouho, aniž by se odlupoval. Po čtyřech dnech se malinko začínají ošoupávat špičky, ale není to nikterak výrazné, ani to není poznat. Až po šesti dnech začíná odlupovat na po stranách. Za výdrž má u mně jedničku. :) Další předností je štěteček, který je akorát široký, dlouhý i pevný. Díky němu se řidší lak na nehty dobře nanáší. Tím jsem však vyčerpala všechny jeho přednosti. Bohužel následuje řádka nedostatků. Začnu u konzistence - ta je, jak už jsem zmínila, na mě až příliš řídká. Štěteček musíte před nanášením otřít o lahvičku, aby se s lakem dalo vůbec pracovat a samovolně nestékal. Krycí schopnost nestojí také za nic. Musíte nanést nejméně dvě, lépe tři vrstvičky (na fotkách mám tři vrstvy) A další věc, jež bych na laku změnila, je doba schnutí. Jednotlivé vrstvy je třeba nechat opravdu dobře zaschnout. Lak není rychleschnoucí, tudíž si chvíli počkáte...

Lahvička obsahuje 11,8 ml laku a pořídíte ho za 100 korun. 




Máte zkušenosti s laky této značky? 

1 komentář:

  1. Sally Hansen dělá dobré laky. Používám i jejich výrobky k péči o nehty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.